179803
۱۵ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل اوقاف خراسان‌جنوبی:

نیازمندی‌های تحصیلی ۱۰۰ کودک از محل موقوفات تأمین شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: نیازمندی‌های تحصیلی ۱۰۰ کودک محروم از محل موقوفات تأمین شد.

به گزارش کودک پرس ، پرویز بخشی پور اظهار کرد: بخشی از موقوفات خراسان‌جنوبی با نیت کمک به محرومان و نیازمندان وقف شده که شامل اطعام نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه و سایر نیازمندی‌های آنان می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: در راستای اجرای نیات این دسته از واقفان نیک اندیش دو طرح مهر تحصیلی و پیوند آسمانی در خراسان‌جنوبی اجرا شد.

بخشی‌پور ادامه داد: در طرح مهر تحصیلی از محل موقوفات خراسان جنوبی برای ۱۰۰  کودک نیازمند بسته کامل لوازم التحریز شامل کیف، دفتر، مداد و سایر نیازمندی‌های تحصیلی  به مبلغ  ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های طرح مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند از محل درآمد هفت موقوفه خراسان‌جنوبی تهیه شده است افزود: این موقوفات در شهرهای بیرجند، سربیشه، سرایان، نهبندان و قاین بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: در طرح پیوند آسمانی  برای ۲۰ نفر از جوانان در آستانه ازدواج جهیزیه تهیه شده است.

بخشی‌پور ادامه داد: کمک‌های طرح پیوند آسمانی از محل سه موقوفه به مبلغ ۱۴ میلیون تومان و همچنین ۶ میلیون تومان از محل مشارکت خیریه تأمین شده است تا گامی هر چند کوچک در راستای رفع مشکلات این قشر برداشته است.

وی همچنین با اشاره به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف یادآور شد: در این مسابقات از خراسان جنوبی مصطفی فریدونی در رشته حفظ موضوعی رتبه سه کشوری را کسب کرده که نشان از استعدادهای قرآنی خراسان جنوبی دارد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار