موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
17973
۲۴ خرداد ۱۳۹۶

رقابت ۳۵۰ کودک و نوجوان اصفهانی برای حضور در بخش داوران جشنواره

به گزارش کودک پرس،  رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت و گویی با اشاره به اینکه فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 10 خرداد سال جاری اعلام شده است، ابراز کرد: ثبت‌نام از متقاضیان این بخش تا 18 خرداد […]

به گزارش کودک پرس،  رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت و گویی با اشاره به اینکه فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 10 خرداد سال جاری اعلام شده است، ابراز کرد: ثبت‌نام از متقاضیان این بخش تا 18 خرداد ماه ادامه داشت.

فرزان معظم با اشاره به اینکه سنین 9 تا 15 سال امکان ثبت‌نام در بخش داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را داشتند،تصریح کرد: در مدت زمان مقرر حدود 350 نفر برای حضور در این بخش جشنواره ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه آزمون انتخاب داوران کودک و نوجوانان با عنوان «آئین انتخاب» بعد از ظهر امروز و در دو بخش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوران کودک ساعت 16 و داوران نوجوان نیز ساعت 18 امروز در این آئین شرکت می‌کنند.

رئیس کمیته داوران کودک و نوجوانان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در هر یک از دو بخش داوران کودک و نوجوان در مجموع 60 نفر در این آزمون انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای بخش بین‌الملل نیز شش نفر داور انتخاب خواهد شد.

معظم با اشاره به اینکه پس از برگزاری آزمون کودکان و نوجوانان برگزیده در مصاحبه حضوری شرکت می‌کنند، افزود: بر اساس نتایج این مصاحبه زمان‌بندی برای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندی برای حضور و دارا بودن توانمندی‌های اولیه در حوزه فیلم از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، گفت: همچنین دارا بودن روابط اجتماعی مناسب با سن داوران این جشنواره از دیگر فاکتورهای مورد توجه است.

منبع: صاحب نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار