179677
۱۴ مهر ۱۳۹۷

برگزاری همایش« لبخند شاپرک‌ها» در استان سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با اشاره به برنامه‌های هفته کودک، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این هفته در استان همایش لبخند شاپرک‌ها ویژه کودکان روستاهای محروم است.

به گزارش کودک پرس ، سید مهدی جمال در نشست با خبرنگاران بابیان اینکه هفته ملی کودک با مشارکت و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط از امروز آغاز می‌شود، گفت: شعار این هفته «آینده را باید ساخت» است لذا یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های این هفته، نگاه به کودکان محروم و برگزاری همایش لبخند شاپرک‌ها است.

وی افزود: در کنار همایش لبخند شاپرک‌ها که به نشاط اجتماعی، آموزش، تربیت، فرهنگ‌سازی و… کودکان نقاط محروم عنایت دارد گشایش نمایشگاه استانی «کلک طلایی» و تجلیل از برگزیدگان آثار برتر هنرهای تجسمی نیز در دستور کار برنامه‌های هفته کودک قرار دارد.

جمال توجه به مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه مانند مسائل زیست‌محیطی، بحران آب و انرژی و حق آموزش و تحصیل همگانی، صرفه‌جویی و مسئله حمایت از کالای ایرانی با توجه به شعار سال، هم‌چنین توجه به کودکان با نیازهای ویژه و ایجاد فرصت‌های برابر برای آن‌ها در کنار دیگر کودکان و نوجوانان و اهمیت دادن به حوزه فضای مجازی و فن‌آوری‌های نوین از مهم‌ترین رویکردهای برنامه امسال هفته ملی کودک  اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان افزود: عضویت رایگان در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اعم از ثابت، سیار و پستی، برگزاری نمایشگاه با تعامل دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه کودک در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ازجمله برنامه‌های این هفته است.

وی بیان کرد: در هفته کودک برنامه‌هایی مانند دیدار با کودکان بیمار بستری در بیمارستان و هم‌چنین کودکان مؤسسه‌های حمایتی، برگزاری نشست تخصصی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر کودکان و نوجوانان، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، برگزاری همایش خیابانی و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، پزشکی و… ویژه کودکان برگزار می‌شود.

به گفته جمال برگزاری همایش طلایه‌داران و همیاران پلیس و برپایی شهرک ترافیک، برگزاری سومین هم‌آیند کرسی سخن از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته کودک هستند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار