179516
۱۴ مهر ۱۳۹۷

شهریه مهدهای کودک در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه رایگان شد

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه گفت: در مناطق زلزله‌زده این استان ۱۱ مهدکودک احداث شده که شهریه این مراکز برای خانواده‌های نیازمند رایگان است.

به گزارش کودک پرس، امید قادری در مراسم افتتاحیه مجتمع جامع توانبخشی سرپل ذهاب که با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهارداشت: در سرپل ذهاب 1900 معلول تحت پوشش داریم و در اطراف مناطق مجموعاً چهار هزار معلول در مناطق زلزله زده تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی افزود: در این مرکز علاوه بر مددجویان، افراد عادی در صورت پرداخت تعرفه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در زمان وقوع زلزله 7.3 ریشتری آبان ماه سال گذشته 106 روانشناس در مناطق فعالیت داشته‌اند و برای نخستین بار توانستیم یک پروتکل روانی اجتماعی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان‌های زلزله زده استان، سه مرکز روانپزشکی برای آسیب دیدگان به ارائه خدمات مشغول هستند، اظهار داشت: هم اکنون در مناطق زلزله زده 11 مهد کودک احداث شده که شهریه این مراکز برای خانواده‌های نیازمند رایگان است.

 

قادری افزود: هم اکنون 15 هزار و 500 خانوار مستمری دریافت می‌کنند، 2200 مسکن در حال بازسازی است و 712 خانواده زلزله زده نیز به مسکن‌های دائمی برگشتند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار