179476
۱۲ مهر ۱۳۹۷

برپایی نمایشگاه بزرگ هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه بزرگ هفته ملی کودک در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت : همزمان با هفته ملی کودک در شهر کرمانشاه برنامه های مختلفی اجرا می شود که ازجمله آن می توان به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله برای کودکان، عضویت رایگان در کلیه مراکز کانون در یک روز، دیدار با شاعران و نویسندگان، فعالیت‌های حمایت از کودکان بی‌سرپرست، دیدار اعضای برگزیده کانون در مسابقه‌های بین‌المللی با استاندار اشاره کرد.

وی بازدید از خانه هنر و فناوری، خانه‌موزه جلیلی، موزه عروسک‌ها، نمایش برترین فیلم‌های کودک و نوجوان در سالن مجتمع آفرینش را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود : دیدار ۱۰ عضو برگزیده کانون در مسابقات بین المللی نقاشی با استاندار کرمانشاه و استفاده یک روز رایگان در هفته ملی سینماهای شهر برای کودکان از برنامههای هفته مذکور است.

فتاحی اجرای برنامه‌هایی با موضوع مطالعه در سطح شهر و کتابخانه‌ها، اجرای طرح همیاران پلیس به صورت ویژه در این هفته، اختصاص یک غرفه در نمایشگاه هفته ملی کودک به اداره تبلیغات اسلامی برای حضور مبلغ روحانی، بازدید کودکان از مدرسه طبیعت و اختصاص غرفه در هفته ملی کودک را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بیان کرد: از دیگر برنامه های این هفته می توانه به استفاده رایگان از مکان‌های در اختیار میراث فرهنگی در این هفته برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، بازدید گروهی مسوولین از مرکز اصلاح و تربیت کرمانشاه و اعزام دانش آموزان مقطع ابتدایی و اول متوسطه جهت بازدید از نمایشگاه هفته‌ملی کودک واقع در سه راه ۲۲ بهمن اشاره کرد.

 

به گفته وی، نصب بنر و بیلبوردها با محتوای پوستر هفته‌ملی کودک و شعارهای تربیتی در سطح شهر، بازدید گروهی اداره‌های کارگروه کودک و نوجوان از بیمارستان محمد کرمانشاهی، بازدید نمادین مسؤولین از چند مهد کودک سطح شهر، انعکاس پیام‌ها و اخبار فرهنگی این هفته در فضاهای مجازی هم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود .

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار