موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
179312
۱۲ مهر ۱۳۹۷

اکزان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در استان چهار محال و بختیاری

سرپرست معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری از اکران فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان در سینما غدیر شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کودک پرس استان چهارمحال وبختیاری، شهرام فرجی در جلسه برنامه‌ریزی اکران فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در استان اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده فیلم‌های ‌سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان امسال همزمان با استان اصفهان در شهرکرد اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه هر فیلم یک بار در استان اکران خواهد شد افزود: فیلم‌های ‌سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان همزمان با اکران در استان اصفهان از ١٠ الی ١٤ شهریور ماه ٩٧ با ٦ فیلم ایرانی و ٤ فیلم خارجی در محل سینما غدیر اکران خواهد شد.
سرپرست معاونت هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قیمت بلیط هر فیلم را ٥٠ هزار ریال عنوان کرد و یادآور شد: اکران فیلم‌ها در ٢سانس ١٨و٢١ خواهد بود.

فرجی گفت: براساس توافق‌نامه سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٨ تا ١٤ شهریورماه در دو بخش ملی و بین‌المللی در شهر تاریخی اصفهان و سایر استان‌ها برگزار می‌شود

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار