موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
179275
۱۱ مهر ۱۳۹۷
بطحایی در آیین افتتاح همزمان ۱۷۰۰ پروژه آموزشی و ورزشی:

۲ هزار کلاس جدید دیگر تا پایان سال افتتاح می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز ۸ هزار کلاس درس افتتاح می‌شود و تا پایان سال ۲ هزار کلاس جدید دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، آیین بهره‌برداری همزمان ۱۷۰۰ فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور در دبستان پسرانه فرزانه ۳ تهران برگزار شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: امروز ۸ هزار کلاس درس افتتاح می‌شود و سال قبل در چنین روزی ۵ هزار  کلاس درس را افتتاح کردیم و امروز علی‌رغم دشمنی‌ها و تحریم، این رشد را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: مدرسه ما باید تبدیل به کارگاهی شود که دانش‌آموزان در این کارگاه مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی را تمرین کنند و پله اول، وجود فضای آموزشی و پرورشی مناسب و باکیفیت است.

بطحایی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که این اتفاق در ۸ هزار کلاس درس اتفاق افتاد و ان‌شاءالله تا پایان سال ۲ هزار کلاس دیگر اضافه خواهد شد و بخشی از کاستی‌ها در زمینه فضای آموزشی جبران خواهد شد.

 

وی افزود: امروز با افتخار می‌گوییم ۵۰ درصد کلاس‌های نوساز با دست پر خیر و برکت خیرین ساخته شده است و امیدوارم این مسیر با سرعت و شتاب بیشتر طی شود و دیگر نگران مدارس ناایمن برای بچه‌هایمان نباشیم.

 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مدارسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم که از همه جهت شایستگی فرزندان آینده این کشور و نظام مقدس را داشته باشند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار