179243
۱۱ مهر ۱۳۹۷
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رزن خبر داد؛

هم‌اندیشی کودکان رزن با شهرداران

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن از برگزاری برنامه «هم‌اندیشی کودکان با شهرداران» و «بچه‌ها و اسباب‌بازی‌هایم» همزمان با هفته ملی كودك خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، معصومه مدیری در رزن از برگزاری بیش از 30 برنامه مختلف در هفته ملی کودک در شهرستان رزن خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن و همکاری مدارس و ادارات این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی این برنامه‌ها را شامل کارگاه‌های سفال و نقاشی، همایش دوقلوها، بچه‌ها و اسباب‌بازی‌هایم، یک روز با پلیس، اردوپارک برای کودکان در کنار والدین، دیدار از کودکان استثنایی، هم‌اندیشی کودکان با شهرداران، عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن با بیان اینکه برنامه هفته ملی کودک همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در یکی از مدارس رزن آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه هفته ملی کودک همزمان با سراسر کشور از 14 تا 20 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه هفته ملی کودک با آموزه‌های عاشورایی و در راستای ایجاد فضای شاد و نشاط‌آور در بین کودکان اجرا می‌شود.

مدیری خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان دارای سه مرکز ثابت فرهنگی و هنری و یک مرکز سیار روستایی است.

 

وی افزود: در این کانون‌ها بیش از 4 هزار و 30 نفر از کودکان 6 تا 16 سال عضو هستند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار