179152
۱۱ مهر ۱۳۹۷

۸۶۴ برنامه ویژه هفته کودک در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته ملی کودک(۱۴ تا ۲۰ مهر) ۸۶۴ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی با محوریت کودکان در این استان به اجرا در می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، معصومه هادی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال این برنامه ها با محوریت شعار’ آینده را باید ساخت’ اجرا می شود.

وی هدف گذاری های برنامه های امسال هفته ملی کودک را برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، تامین نیازها و خواسته های کودکان امروز، هم افزایی فعالیت های دستگاههای متولی کودکان، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان، ایجاد فضای با نشاط با مشارکت کودکان و توجه به هویت ملی و بهره گیری از آموزه های دین اسلام در موضوع حقوق کودکان عنوان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسالت این نهاد پرورش نسل امیدوار و با نشاط است گفت: همزمان با هفته کودک ویژه برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی نظیر دیدار اعضا با مسئولان استانی برای مطرح کردن خواسته های این قشر با رعایت تمام شئونات اخلاقی و اسلامی، تشکیل زنجیره انسانی در زمینه آب با توجه به خشکسالی حاکم در استان، برپایی کار گاهها، نمایشگاه ها و همایش های مختلف پیش بینی شده است.

هادی افزود: به سبب تقارن هفته ملی کودک امسال با ایام محرم ویژه برنامه های این هفته با رویکرد آموزه های عاشورایی و بزرگداشت این ایام برگزار می شود.

وی تعداد کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در سیستان و بلوچستان 28 مرکز ثابت و یک مرکز سیار عنوان کرد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار