178983
۱۰ مهر ۱۳۹۷

پیش‌بینی آینده مناسب برای کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: اگر می‌خواهیم در آینده کودکان و نوجوان خوبی داشته باشیم باید به کودکان از سن ۶ تا ۱۷ سال امروز توجه شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به شعار امسال کانون (آینده را باید ساخت) گفت: اگر می خواهیم در آینده کودکان و نوجوان خوبی داشته باشیم باید به کودکان از سن 6 تا 17 سال امروز توجه شود و برنامه های این افراد بر اساس اهداف آن ها و برنامه محور بوده و کانون به عنوان متولی این امر در استان در این جلسه انتظارات خود را از دستگاه های اجرایی تبیین کردیم .

وی افزود : از برنامه های مهم ما در هفته ملی کودک ، کودک – میراث فرهنگی و گردشگری و محیط زیست است و با توجه به اینکه امروز با کمبود آب در کشور روبه رو هستیم ، برای داشتن محیط زیستی خوب باید از امروز به دنبال راهکار های آن باشیم .

 

جمال اظهار داشت : برنامه دیگر ما در این هفته همایش خیابانی با حضور 120 نفر از اعضای کانون در روز 16 مهر ماه همزمان با روز جهانی کودک است و شعار اعضا در این همایش (اعتماد به ما برای آینده بهتر) است و دنبال عملی کردن این شعار ها هستیم .

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار