1789
۲۸ مرداد ۱۳۹۵

بیش از 700نفر در مهد کودک های استان خراسان جنوبی مشغول به کار هستند

797نفر از بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی استان خراسان جنوبی در مهد کودک ها مشغول به کار هستند.

به گزارش کودک پرس    معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: یکی از فرصتهای شغلی که کاملا با روحیات بانوان و علایق آنها سازگاری دارد مدیریت مهدهای کودک است.

موهبتی با تاکید بر تخصصی و علمی بودن فعالیت های سازمان بهزیستی در حوزه امور کودکان و مهدهای کودک افزود:

بهره مندی از ظرفیت علمی موسسه علمی کاربردی بهزیستی در راستای ارتقاء دانش پرسنل مهدهای کودک از جمله اهداف سازمان می باشد.

وی گفت: رشته های کاردانی حرفه ای کودکیاری، کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی و کارشناسی ارشد حرفه ای مدیریت مراکز مراقبتی و پرورشی کودکان از جمله رشته هایی است که با بهره مندی از ظرفیت موسسه جامع علمی کاربردی بهزیستی، در راستای ارتقاء نقش دانش پرسنل مهدهای کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی به مدیران و مربیان مهدهای کودک توصیه کرد همیشه ایام به رسالت مادرانه خود نسبت به کودکان و نوزادانی که وظیفه پرورشی و مراقبتی شان به آنها سپرده شده است، توجه جدی داشته باشند.

موهبتی توجه هرچه بیشتر به این احساس مادرانه را خصوصا در نوع ارتباط مربیان مهدها با کودکان، بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:این ارتباط عاطفی، تاثیر بسیار زیادی در آرامش روحی و روانی خانواده ها و در نتیجه استقبال از خدمات مهدها خواهد داشت.

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار