177787
۰۴ مهر ۱۳۹۷
اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛

دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی ویژه طلاب خواهر و برادر

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: بازی درمانی یک تکنیک است و بازی که از ضروریات زندگی کودک محسوب می‌شود برای ایجاد ارتباط و بهبود رفتار کودک می‌توان از آن استفاده کرد.

به گزارش کودک پرس ، مجید شجاعی، رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در جمع اصحاب رسانه با بیان این که بازی درمانی یکی از روش های مؤثر در درمان مشکلات رفتاری و روانی کودکان است، گفت: بازی نقش مستقیمی در رشد و شکوفایی کودک بازی می کند و با مشاهده و بررسی آن می توان به ویژگی های کودک پی برد.

وی در ادامه افزود: کودک در طول بازی توانایی حل مشکلات خود را پیدا می کند و می توان از بازی برای ایجاد ارتباط و کمک به کودک برای بهبود احساسات منفی و رویدادهای ناراحت کننده‌ای که نتوانسته با آن ها کنار بیاید کمک گرفت.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در این نوع درمان، به کودک فرصت داده می شود تا احساسات آزاردهنده و مشکلات درون خود را از طریق بازی بروز داده و آنها را به نمایش بگذارد و در بازی است که می توان به احساسات ترس، اندوه، شادی و عصبانیت کودک پی برد و از طریق همان بازی اعتماد به نفس از دست رفته آن را احیاء کرد.

شجاعی با اشاره به ضرورت توجه به مسأله بازی درمانی برای رشد و تعالی مباحث تربیتی کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع بازی درمانی در روند تربیت کودک، اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصمیم گرفته است دوره آموزشی تربیت مربی بازی درمانی را با رویکرد مدرن و فرامدرن ویژه مبلغان و طلاب خواهر و برادر و با حضور دکتر علی مهرابی برگزار کند.

وی در پایان گفت: طلاب خواهر و برادر علاقه مند برای ثبت نام و شرکت در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را تا پایان وقت اداری 10 مهر ماه 97 به سامانه 3000722781 ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار