177385
۰۲ مهر ۱۳۹۷

هفته ملی کودک در ایلام با تاکید برآموزه‌های عاشورا برگزار می‌شود

هم زمان با سراسر کشور، ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار محوری آینده را باید ساخت و با تاکید بر آموزه‌های عاشورا، روزهای ۱۴ تا ۲۰ مهرماه در تمام مراکز فرهنگی، هنری کانون ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، در نشست اولیه برنامه ریزی هفته ملی کودک در ایلام، مدیر کل و معاون فرهنگی و معاون اداری مالی و مسئول و کارشناس روابط عمومی کلیات برنامه های هفته ملی کودک را مشخص کردند.

براساس این گزارش هفته ملی کودک که با دبیری کانون در ایلام برگزار خواهد شد از چهاردهم تا بیستم مهرماه در مراکز فرهنگی هنری کانون ایلام با شعار محوری آینده را باید ساخت و تاکید برآموزه های عاشورا به اجرا در خواهد آمد. مخاطبان این برنامه ها کودکان ونوجوانان و مربیان و معلمان و اولیای تربیتی وخانواده ها هستند.

برپایه برنامه ریزی هفته ملی و روز جهانی کودک در ایلام، قصه های عاشورایی، نمایشگاه، ویژه برنامه های، کارگاههای مختلف هنری، نشست های مختلف، نمایشگاه آثار نقاشی، ویژه برنامه دینی، معرفی شخصیت قصه گویان کربلا و… از مهم ترین برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این هفته به شمار می روند.

روزهای هفته ملی کودک به ترتیب روزهای 14 مهر روز «کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی»، 15 مهر «کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی»، 16 مهر (روز جهانی کودک) «کودک، صلح، بازی و نشاط»، 17 مهر «کودک، رسانه و ارتباطات»، 18 مهر «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی»، 19 مهر «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» و 20 مهر «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» نام گرفته است.

بیست ودو مرکز فرهنگی، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار