177334
۰۲ مهر ۱۳۹۷

برنامه‌های فرهنگی مناسبی در مهدهای کودک استان مرکزی اجرا می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های ترویجی فرهنگی و آموزه‌های دینی در مهدهای کودک استان مرکزی اجرا می‌شود گفت: توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک در استان مرکزی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، زهرا امینی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مهدهای کودک، در نخستین روز از ماه مهردر مهد کودک فرزانگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: از خدا‌وند بزرگ و منان در‌خواست می‌کنیم در این ماه مهر از مهر بیکران خویش به همه ما ببخشاید و این آغاز دوباره را بر ایمان‌ آغازی مبارک رقم بزند تا شاهد تربیت نسلی موفق و توانمند برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اعتلای کشور باشیم.

وی افزود: امروز وارد مرحله جدیدی از آموزش شده‌اید و بدانید که این روزها روزهای تاریخ ساز است برای کشور ما و این جنگ فرهنگی راب اکسب علم ودانش خود و افزایش دین مهار کنید چراکه این سرآغازی برای رسیدن به درجات بالای زندگی است بنابراین مربیان باید توجه به آموزش توام با پرورش فرهنگی و دینی نونهالان را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌های ترویجی امور فرهنگی و آموزه‌های دینی در مهدهای کودک اجرا می‌شود و توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک در استان یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال 97 است.

وی عنوان کرد: تاکنون تلاش داشته‌ایم تا زمینه فعالیت مطلوب مهدهای کودک را در راستای فعالیت مطلوب و قابل توجه و همچنین موفق در حوزه آموزش کودکان فراهم آوریم که در این راستا، در حال حاضر 120مهد کودک در سراسر استان فعال هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه سنگ بنای رشد و تعالی از مهدهای کودک شروع می شود گفت: این دوره به عنوان دوره حساسی به شمار می‌رود که اصول اخلاق انسانی و رفتار مدیران و مربیان بر رفتار کودک تا آخر عمر تاثیرگذار است.

امینی بیان کرد: از اقدام فرهنگی و ارزشی تمامی مهدهای کودک در انتقال فرهنگ و تاریخ انقلاب به کودکان برای آشناساختن آنها با تاریخ انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنیم چراکه با این آموزش‌ها شاهد تربیت نسلی متعهد و آشنا به اصول انقلاب هستیم.

وی اضافه کرد: این کمترین کاری است که در مقابل جان گذشتگی و رشادتهای شهدای عزیزمان می توانیم انجام دهیم و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا متضمن بیمه نمودن کشور از هر گونه گزند وآسیب دشمن به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار