موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
177056
۰۱ مهر ۱۳۹۷

شاعر شعر دوکاج به استقبال جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آمد

استاد محمدجواد محبت شاعر نام آشنای کودک و نوجوان کشور، با قصه‌گویی منظوم شعر معروف دوکاج به استقبال بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آمد.

به گزارش کودک پرس ، فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: حضور چهره‌های مطرح و نام‌آشنای کودک و نوجوان کشور در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، گرمی خاصی به این جشنواره بخشیده است.

وی گفت : بر همین اساس، در استان کرمانشاه نیز برخی چهره‌های مطرح به استقبال جشنواره قصه‌گویی آمده‌اند تا جذابیت حضور در این جشنواره را برای علاقه‌مندان دوچندان کنند.

فتاحی افزود : در این میان، «محمدجواد محبت»، شاعر نام‌آشنای کودک و نوجوان کشور که کرمانشاهی است و در شهر کرمانشاه زندگی می‌کند، با خوانش دوباره شعر معروف «دوکاج» و ارایه آن به دبیرخانه استانی جشنواره قصه‌گویی در استان کرمانشاه، از قصه‌گویان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی دعوت کرده است.

وی افزود : از این شاعر تا به حال آثاری همچون از خیمه‌های عاشورا، آن سوی چهره زرد خورشید، موج عطرهای بهشتی، خانهٔ هل اتی، آه… ای بانوی طوبی سایه آه…، گریهٔ دل ناصبوران، گلوی سبز آواز، خاطرات سبز، از مرزهای فریاد، گزیده ادبیات معاصر و قلب را فرصت حضور دهید و … به چاپ رسیده است.

 

وی ادامه داد : دو کاج، نماز و آشنای همیشه خوب،… از مشهورترین سروده‌های محبت هستند که در کتاب‌های فارسی دوران ابتدایی کشورمان منتشر شده‌اند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار