موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
176908
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

«کودک مدفون» نمایشی انتقادی از وضعیت جامعه آمریکاست

بازیگر و کارگردان تئاتر از حضور خود در نمایش جدید «کودک مدفون» خبر داد و گفت: این نمایش به کارگردانی نیما ذاکر از ۲۶ مهر ماه به صحنه تئاتر می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، کوروش ساسانیان بازیگر نمایش جدید «کودک مدفون» از آغاز این نمایش به کارگردانی نیما ذاکر خبر داد و گفت: این نمایش به نویسندگی سم شپارد و ترجمه مسلم آیینی از 26 مهر ماه در فرهنگسرای ارسباران است.

وی در ادامه افزود: نویسنده این نمایشنامه اصولا برای نگارش نمایش‌های انتقادی از جامعه آمریکا مشهور است، وی یک خانواده آمریکایی را در این کار توصیف می‌کند که فرزندشان مرده و پس از مدت‌ها این زخم باز شده است و مسائلی در آن مطرح می‌شود.

ساسانیان درباره نقش خود گفت: من یک کشیش هستم و شخصیت اصلی همسر خانواده نیز بر عهده النا آهی است که مادر خانواده محسوب می‌شود و همه اتفاقاتی که در خانواده رخ می دهد، منشأ اصلی‌اش به او باز می‌گردد.

 

وی ژانر نمایش را خانوادگی با چاشنی وحشت به شمار آورد و گفت: این خانواده آمریکایی دچار بحران و آسیب شده‌اند، در خانواده کودکی از بین رفته ولی مشخص نیست که چه کسی او را از بین برده است، حتی من به عنوان پدر خانواده مورد قضاوت قرار می‌گیرم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار