176860
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

حمید ۱۶ ساله همکلاسی‌هایش را آلوده می‌کرد! / او از رقص شروع کرد!

نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در دبیرستان اقدام به فروش فیلم‌های مبتذل کرده بود، توسط پلیس فتا استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش کودک پرس ، حمید در بازجویی ها به بازپرس پرونده گفت: وارد دبیرستان که شدم پدرم بنا به درخواست من یک سیستم کامل رایانه خرید تا به پیشرفت تحصیلی من کمک کند او از هیچ کاری برای درس خواندن و آینده من دریغ نمی کرد و با هر زحمتی بود خواسته هایم را اجابت می کرد.

وی افزود: از روزی که رایانه ام به اینترنت وصل شده بود مدام پای سیستم می نشستم و به جست وجو در میان سایت ها و شبکه های مختلف اجتماعی می پرداختم اما پدر و مادرم که به من اعتماد کامل داشتند فکر می کردند که در حال درس خواندن هستم و پاسخ سوال های درسی ام را در اینترنت پیدا می کنم. در یکی از همین روزها یکی از دوستانم آدرس یک شبکه اجتماعی را به من داد که می توانستم در آن فیلم هایی را برای خودم کپی کنم. آن روز وقتی از مدرسه به منزل بازگشتم بلافاصله به اتاقم رفتم و به تماشای فیلم و رقص و آوازهای غربی نشستم. این گونه فیلم ها چنان مرا جذب خود کرده بود که متوجه گذر زمان نبودم وقتی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود.

آن روز صبح وقتی در دبیرستان ماجرای فیلم ها و رقص های غربی را برای یکی از همکلاسی هایم تعریف کردم از من خواست تا فیلمی را که دیده بودم برایش کپی کنم. او پول خرید سی دی خام را هم به من داد و من هم با شوق و ذوق آن فیلم را روی سی دی کپی کردم و به او دادم از آن پس هر بار که از فیلم و یا شوهای خارجی در کلاس سخنی به میان می آمد تعدادی از دوستانم از من می خواستند تا آن فیلم را برایشان ببرم و این گونه بود که فروش فیلم در دبیرستان برای من به منبع درآمدی تبدیل شد و هر شب فیلم های مبتذل را برای فروش به همکلاسی هایم کپی می کردم.

 

نوجوان ۱۶ساله که با ردیابی های اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شده بود، ادامه داد: من از مجازات سنگین این کار هیچ اطلاعی نداشتم و نمی دانستم با این کارم تعداد زیادی از نوجوانان را منحرف می کنم پدر من یک فرد مذهبی است و برای معاش خانواده و به دست آوردن نان حلال شبانه روز زحمت می کشد ولی من نمی دانم چگونه به این کار کثیف آلوده شدم. من از عاقبت چنین جرمی خبر نداشتم حالا که متوجه شده ام برای این کار در برخی موارد حکم اعدام پیش بینی شده است از کرده خودم بسیار پشیمانم. کاش روز اول کسی به من می گفت ورود به شبکه های غیراخلاقی چگونه موجب انحراف می شود و آرام آرام انسان را به نابودی می کشاند. بنابه این گزارش، حمید با سپردن وثیقه آزاد شد.

 

 

 

 

منبع: رکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار