17651
۱۳ خرداد ۱۳۹۶

عباس غزالی از برنده شدنش در جشنواره فیلم کودک می‌گوید

عباس غزالی هنرمند جوان سینما و تلویزیون و بازیگر منتخب بیست و دومین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان آشنایی من با جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از دوره بیست و دوم بود که با فیلم «ابی سی دی» در جشنواره حضور پیدا کردم و جایزه بازیگر برگزیده را از هیات داوران دریافت کردم.

به گزارش کودک پرس، عباس غزالی هنرمند جوان سینما و تلویزیون و بازیگر منتخب بیست و دومین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: آشنایی من با جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از دوره بیست و دوم بود که با فیلم «ابی سی دی» در جشنواره حضور پیدا کردم و جایزه بازیگر برگزیده را از هیات داوران دریافت کردم.

وی ادامه داد: بعد از آن سال‌ها نقش خوبی برای بازی در ژانر کودک و نوجوان به من پیشنهاد نشد، اما حضور در فیلم «ابی سی دی» و گرفتن جایزه در جشنواره هم خاطره خوبی بود و هم اینکه موجب شد مسیر ‌درستی را برای رسیدن به جایگاه فعلی‌ام انتخاب کنم.

غزالی ادامه داد: کودکان و نوجوانان آینده سینما و جامعه هستند، باید آنها را دید، بیشتر درباره آنها سخن گفت و بیشتر به موضوعات مختص به کودک و نوجوان پرداخت. رفع کاستی‌ها در زمینه فیلم‌های خوب و پرداختن به دغدغه‌های کودکان و نوجوانان مهم است.

وی عنوان کرد: رسالت سینما بسیار مهم است و تاثیرگذاری زیادی در فرهنگ هر کشور دارد. به همین دلیل باید فیلم‌های زیاد و خوبی در ژانر کودک ساخته شود، از طرفی هم روح کودکان لطیف و حساس است و باید در انتخاب داستان و نگارش فیلمنامه برای آنها دقت بیشتری داشت، جشنواره در این راه کمک خوبی برای دیده شدن محصولات این رده سنی است.

این بازیگر جوان با تاکید بر توجه به دغدغه‌ها و خواسته‌های کودکان و نوجوانان و با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره باعث می‌شود که فیلمسازان برای کودکان هم فیلم بسازند و فیلمنامه‌های بیشتری در این ژانر نوشته شود، گفت: باید برای بهتر برگزار شدن جشنواره برنامه‌ریزی مناسب داشت تا سینمای کودک و نوجوان به جایگاه واقعی خود برسد.

منبع : آنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار