176181
۲۵ شهریور ۱۳۹۷

درخشش بوشهری‌ها در جشنواره نوجوان سالم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دو دانش‌آموز و یک فرهنگی این استان در جشنواره نوجوان سالم برگزیده شدند.

به گزارش کودک پرس ، حسن قلندری افزود: در این جشنواره، دانش‌آموزان فائزه محمودی مقام سوم مقاله نویسی، هانیه محمودی مقام سوم ایده‌پردازی و در بخش فرهنگیان در طرح درس و راهنمای تدریس حمید شیخیانی از دلوار شایسته تقدیر شناخته شد.

وی ادامه داد: بخش دانش آموزی این جشنواره در رشته‌های ایده پردازی، مقاله، نشریه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه‌ای و بخش فرهنگیان نیز در رشته‌های الگو‌ها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی و طرح‌های ابتکاری در زمینه پیشگیری برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر، هدف از برگزاری جشنواره کشوری نوجوان سالم را، ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های پرخطر عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان با شرکت در چنین برنامه‌هایی یاد می‌گیرند که چگونه در برابر آسیب‌های اجتماعی از خود مراقبت کنند و آموخته‌های خود را به گروه همسالان انتقال دهند.

وی با تاکید برضرورت همکاری بیشتر خانواده‌ها با اولیای مدرسه درپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: خانواده‌ها باید علاوه بر آگاهی بخشی به فرزندان خود در محیط خانه، مراقب دوست یابی‌های آنان در محله و مدرسه باشند.

 

جشنواره نوجوان سالم هر ساله با اهدافی از جمله گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر، شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار