موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
17546
۰۹ خرداد ۱۳۹۶

گفتگوی مدیرمسئول خبرگزاری‌کودک با روزنامه‌قدس درباره 2030

سید سجاد اسم حسینی، مجری سابق پروژه های شورای عالی انقلاب فرهنگی هم اظهار می دارد: اشکالی که ما وارد می کنیم اینست که چرا دولت بدون مشورت با شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر نهادهای فرهنگی کشور اقدام به تصویب این سند و ابلاغ آن کرده است .

 

به گزارش کودک پرس، سید سجاد اسم حسینی مدیر مسئول و صاحب امتیاز کودک پرس در خصوص سند 2030 با روزنامه قدس ارگان مطبوعاتی آستان قدس رضوی مصاحبه ای داشت، که در ادامه بخش‌هایی از آن منتشر شده است.

مجری سابق پروژه های شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار می دارد: اشکالی که ما وارد می کنیم اینست که چرا دولت بدون مشورت با شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر نهادهای فرهنگی کشور اقدام به تصویب این سند و ابلاغ آن کرده است .

سید سجاد اسم حسینی درباره ادعای دولت مبنی بر تعهد آور نبودن سند ۲۰۳۰ ، می گوید : وقتی ما سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را داریم چه لزومی دارد که در مجامع بین المللی در مورد سند ۲۰۳۰ صحبت کنیم. نکته دیگر این که اگر دولت ادعا می کند با هر آنچه که با شئونات اسلامی مغایر باشد مخالفت می کند و آنرا اجرا نمی کند خب برای اثبات این موضوع یک مورد را مثال بزند .مثلاً بگوید که فلان مورد را پیاده نکردیم متناقض با شئونات ما بوده است. البته این اتفاق تاکنون نیفتاده و تمام سند برای اجرا به دستگاه آموزشی ابلاغ شده است.

منبع: روزنامه قدس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار