موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
175305
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
روحی:

حمایت متینا گروپ از فعالین حوزه کودک و نوجوان

این هم‌افزایی بین مجموعه‌ها باید ایجاد شود. حتی شرکت‌های رقیب در حوزه کودک باید در این جلسات فعالین حوزه کودک شرکت کنند و جدا از نگاه رقابتی به یکدیگر کمک کنند. مجموعه‌های رقیب باید یکدیگر را پذیرفته و سالم رقابت کنند. 

به گزارش کودک پرس ،  سومین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تابستان ۹۷ به میزبانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری برگزار شد.

آقای حسین روحی مدیر مرکز متیناگروپ (کانون پیشخوان دولت) نیز در این دورهمی حضور داشتند. جناب آقای روحی ضمن ابراز خشنودی بابت این هم‌افزایی که در این دورهمی کودک و نوجوان در حوزه کودک ایجاد شده است؛ گفت: این هم‌افزایی بین مجموعه‌ها باید ایجاد شود. حتی رقیب‌های حوزه کودک باید در این جلسات فعالین حوزه کودک شرکت کنند و جدا از نگاه رقابتی به یکدیگر کمک کنند. مجموعه‌های رقیب باید یکدیگر را پذیرفته و سالم رقابت کنند.

حضور تولیدکنندگان خورد در جلسات بعدی فعالین حوزه کودک و نوجوان

 

روحی همچنان افزود: در این دورهمی فعالین حوزه کودک و نوجوان باید تقسیم بندی کاری انجام شود. باید تیم تولید محتوا ( مجازی و نوشتاری) در یک گروه و شبکه ‌های پخش هم در گروه دیگر قرار بگیرند. از طرفی میتوان حلقه‌های دومی هم به این دورهمی اضافه کرد و از کمک و هم‌فکری آنها نیز استفاده کرد. حلقه دوم میتواند تولیدکنندگان خورد باشند.

 

حمایت متینا گروپ از فعالین حوزه کودک و نوجوان در زمینه توزیع

 

روحی گفت: متینا گروپ با وجود ۸۰۰۰ هزار نقطه اتصال شهری و ۸۰۰۰ هزار نقطه اتصال روستایی به عنوان دفاتر پیشخوان، ظرفیتی برای معرفی محصولات عرصه کودک و نوجوان به خانواده‌ها دارد. (دانش‌آموزان، دبیران،والدین و …)

روحی در خصوص نحوه تعامل با کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک گفت؛ ما آمادگی داریم در نمایشگاه کودک در حوزه توزیع محصولات کمک کنیم، و تولید کننده‌های خورد را به کانون پرورش فکری معرفی کنیم. به سبب این هم‌افزایی اقتصاد ما نیز رونق پیدا میکند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار