موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174535
۱۴ شهریور ۱۳۹۷

تهیه کننده فیلم ‘وای آمپول’: فیلم کودک نباید خاک بخورد

تهیه کننده فیلم ‘وای آمپول’ گفت: فیلم کودک و نوجوان نباید پس از تولید خاک بخورد بلکه باید آنقدر جذابیت داشته باشد که اکران شود.

به گزارش کودک پرس ، داریوش بابائیان در نشست خبری این فیلم در سینما چهارباغ اصفهان افزود: فیلم ‘وای آمپول’ در مهر سالجاری اکران می شود و بطور قطع جزو آن دسته از فیلم هایی نیست که پس از ساخته شدن خاک بخورد.
وی خاطرنشان کرد: این فیلم بدون حمایت دولتی و بنیاد فارابی تولید شده است.
بابائیان ادامه داد: برای تهیه برخی موقعیت های این فیلم، باشگاه های ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان، همکاری خوبی با ما داشتند.
کارگردان این فیلم نیز در این نشست گفت: موضوع این فیلم درام و کمدی است و به ترس کودکان از آمپول پرداخته و با آمیختن آن با مسائل ورزشی، جذابیت ویژه ای پیدا کرده است.
علیرضا محمود زاده افزود:فیلم ‘وای آمپول’ 70-80 بازیگر نوجوان و 10 بازیگر اصلی دارد.

شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این نشست گفت: این پنجمین فیلم من برای کودک است که جذابیت های ویژه خود را دارد.
علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، شهرام قائدی، شادی محمدپور، سارا روستاپور، ندا رضوی، علی رفیعی، عبدالرضا شاه سنایی، عبدالله موقری، مسعود غزنچای، محسن توکلی، سوگل گلشن، اعظم شیروانیان، و هنرمندان جوان ژیار محمدزاده، پارسیا شکوری و نوید میرزایی، بازیگران فیلم سینمایی ‘وای آمپول’ هستند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در میدان امام حسین(علیه‌السلام) اصفهان آغاز شد.

در این جشنواره 86 فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌ های سینمایی چهارباغ، فلسطین و ‘سیتی سنتر’ اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است.

این جشنواره به دبیری ‘علیرضا رضاداد’ تا چهاردهم شهریور 97 در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار