174355
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
موفقیت جهانی برای انیمیشن‌سازان ایرانی؛

راهیابی انیمیشن «آخرین داستان» به جشنواره بین‌المللی بوچئون کره

انیمیشن سینمایی آخرین داستان از آثار راه یافته به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان در بیستمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن بوچئون کره پذیرفته شد.

به گزارش کودک پرس ، این اثر پویانمایی به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر وتهیه کنندگی احسان رسول اف که اکنون به بخش های رقابتی سینمای ملی و پویانمایی بین‌الملل سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته در جشنواره بین المللی انیمیشن بوچئون کره 2018 پذیرفته شده است.

در اثر پویانمایی آخرین داستان با برداشتی آزاد از شاهنامه با روایت قصه ضحاک ماردوش،کاوه آهنگر و آفریدون پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، اشکان خطیبی، بیتا فرهی، اکبر زنجان‌پور، فرخ نعمتی، حسن پورشیرازی، باران کوثری، مجید مظفری، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، زهیر یاری و بانیپال شومون از گویندگان نقش‌آفرینی می کنند.

جشنواره انیمیشن بوچئون کره جنوبی(BIAF) از 19تا23 اکتبر 2018 مصادف با 27 مهر تا یک آبان در شهر بوچئون کشور کره جنوبی برگزار می شود.

 

این جشنواره از سال1999از طریق همکاری با جشنواره های فیلم انیمیشن مهم دنیا مانند انسی، اتاوا، هیروشیما، زاگرب در حال برگزاری است.

 

انیمیشن سینمایی آخرین داستان نخستین بار در بخش غیررقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه2018 به نمایش درآمد و این اثر پویانمایی همچنین در دوازدهمین دوره جایزه سینمایی آسیا-پاسیفیک 29نوامبر 2018 مصادف با 8آذر امسال در استرالیا رقابت می کند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار