174191
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
گزارش اینترسپت از بازداشتگاه‌های مهاجران در آمریکا؛

شرایط نامناسب بازداشتگاه مهاجران در آمریکا؛ مهاجرانی که با یک بیماری ساده جان خود را از دست می‎دهند

پایگاه اینترسپت می‎گوید که مرگ یک کودک ۵ ساله گواتمالایی به فاصله کمی پس از خروج از بازداشتگاه مهاجران در تگزاس، گمانه زنی‌ها درباره مرگ برخی از بازداشت شدگان به علت شرایط نامطلوب بازداشتگاه‌ها در آمریکا را در این هفته قوت بخشید.

به گزارش کودک پرس ، پایگاه اینترسپت در گزارشی نوشته است که مرگ یک کودک ۵ ساله گواتمالایی به فاصله کمی پس از خروج از بازداشتگاه مهاجران در تگزاس، گمانه‎زنی‌ها درباره مرگ برخی از بازداشت شدگان به علت شرایط نامطلوب بازداشتگاه را در این هفته قوت بخشید.

این در حالی است که هنوز علت مرگ دختر ۱۹ ساله دیگری در بازداشتگاه تگزاس جنوبی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
خانواده این دختر جوان می‎گویند که فرزندشان به دلیل شرایط نامناسب و غیر استاندارد بازداشتگاه بیمار شده و در نهایت به دلیل غفلت در درمان جان خود را از دست داده است.
بازداشتگاه دیلی در جنوب تگزاس مرکز نگهداری از مهاجران بازداشت شده است که اخیرا خانواده ها‌ی مهاجر را در خود جای داده است.
در یکی دیگر از بازداشتگاه‌های جنوبی تگزاس، یک کودک گواتمالایی دیگر به تازگی به دلیل یک بیماری معمولی که درمان آن به محض شناسایی در مراحل اولیه آسان است، به دلیل تاخیر در تشخیص و درمان جان خود را از دست داد. کمتر از سه ماه قبل از بیمار شدن این کودک یک مرد هندوراسی که در همان بازداشتگاه زندانی بود، به دلیل عدم تشخیص بیماری کشنده و دریافت اقدامات درمانی جان خود را از دست داد.
این دو نفر در بازداشتگاه گشت مرزی مرموزی در مک آلن تگزاس، جایی که مهاجران قبل از انتقال به دفاتر اداره مهاجرت و گمرک در آن به صورت موقت نگهداری می‌شوند، جان خود را از دست دادند. مرکز مک آلن مرکز بدنامی است که بازداشت شدگان سیاست “تحمل صفر” در اتاق‌هایی قفس مانند و دور از افراد خانواده نگهداری می‌شوند.
مهاجران از این اتاق‌ها با نام سردخانه یا محل نگهداری سگ‎ها نام می‌برند.
منبع: میزان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار