173873
۱۱ شهریور ۱۳۹۷

اکران سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در سنندج

اکران سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور به مدت پنج روز در سینما بهمن سنندج آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، در  سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان 10 فیلم  از ۱۰ لغایت ۱۴ شهریور در سینما بهمن سنندج اکران می‌شود.

فیلم‌های این جشنواره در ۲ سانس همزمان با ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج بر روی پرده می‌رود.

فیلم‌های شازده کوچولو، ضربه فنی در روز اول جشنواره، اردک لی و مرغ فلفلی روز یکشنبه ۱۱ شهریور و لکنت و سوم شخص غایب نیز همزمان با روز دوشنبه ۱۲ شهریور اکران می‌شود.

علاقه‌مندان به فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌توانند فیلم‌های آهوی پیشونی سفید ۲ قهرمان کوچک را همزمان با روز سه شنبه ۱۳ شهریور، پرنسس طلسم شده و آخرین داستان را نیز در اخرین روز از جشنواره نظاره‌گر باشند.

 

گفتنی است؛ در بخش جنبی نیز پنج فیلم خاطره انگیز و ماندگار شهرموش‌ها ۱، کلاه قرمزی و پسرخاله، گلنار، پاتال و آرزو‌های کوچک و دزد عروسک‌ها نیز همزمان با اکران فیلم‌های این جشنواره از ۱۰ تا ۱۴ شهریور هر شب ساعت ۲۲ در سینما روباز پارک جنگلی آبیدر بر روی پرده می‌رود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار