173858
۱۱ شهریور ۱۳۹۷

معرفی فیلم‌های دومین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در مشهد

در دومین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در مشهد، دو فیلم در پردیس سینمایی گلشن به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، در دومین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در مشهد، دو فیلم «اردک لی» و «مرغ فلفلی» در پردیس سینمایی گلشن و در دو سانس اکران خواهد شد که در ادامه به معرفی این فیلم‌ها می‌پردازیم.

 

«اردک لی»

«اردک لی»، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز غریب‌پور و تهیه‌کنندگی علی حضرتی است و بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی و بیش از 200 بازیگر کودک و نوجوان در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم، چهارمین فیلنامه بهروز غریب‌پور و سومین فیلمی است که کارگردانی می‌کند. همچنین، بیژن سلیم‌خانی دستیاری کارگردان و برنامه‌ریزی، عماد خدابخش تدوین، محسن ملکی طراحی گریم و نیما شهریاری مدیریت تولید را بر عهده دارند.

نقش اصلی این فیلم را یک کودک آذری زبان اهل مراغه ایفا می‌کند. «اردک لی» نام دانش‌آموزی است که به دلیل مهاجرت پدر و مادر خود از شهرستان به تهران در دوره محمدرضاشاه، گرفتار یک نام غیر متعارف می‌شود.

براساس قصه این فیلم، پدر «اردک لی» که کارگر فنی راه‌آهن تبریز است، برای معالجه همسرش ناچار می‌شود به تهران مهاجرت کند و فرزند باهوش و درس‌خوان خود را در مدرسه «هدایت» ثبت نام کند. غافل از این که اسم و فامیل پسرش می‌تواند به نقطه ضعفی تراژیک برای او تبدیل شود.

این فیلم، روز یکشنبه 11 شهریورماه، ساعت 18:00 در سالن خیام پردیس سینمایی گلشن مشهد اکران خواهد شد.

«مرغ فلفلی»

«مرغ فلفلی» فیلمی به کارگردانی آرتیوم لوکیچف، اهل کشور قرقیزستان است و روز یکشنبه 11 شهریورماه، ساعت 20:00 در سالن خیام پردیس سینمایی گلشن مشهد اکران خواهد شد.

پردیس سینمایی گلشن مشهد در بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر 8، برج آرمیتاژ، طبقه پنجم واقع شده است.

منبع: قدس آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار