موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
173029
۰۵ شهریور ۱۳۹۷

سینماگری که حرف‌های خود را پس گرفت

چندی پیش مصاحبه‌ای با سهیل موفق به عنوان یکی از سینماگران حوزه کودک منتشر شد که این مصاحبه در اقدامی عجیب در گفتگوی این فیلمساز با ستاد خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تکذیب شد!

به گزارش کودک پرس ، در بخشی از این مصاحبه آمده بود: مدیران سینمای کودک شعارهایی زیبا و عملکردی زشت دارند! بنده آرزویم این است که ای کاش شعارهای مدیران و مسئولان سنخیتی با عملکردشان داشت؛ این شعارها به تنهایی فایده ای ندارند و تنها در صورتی می توانند توجیه پذیر باشند که تبدیل به عمل شوند.

ستاد خبری جشنواره فیلم کودک پس از انتشار این مصاحبه در سینماپرس در اقدامی عجیب خبری را با عنوان «انتقاد کارگردان «شکلاتی» به اشتباه در انعکاس مصاحبه اش در یکی از خبرگزاری های سینمایی» به عموم رسانه ها ارسال کرد.

 

در بخشی از این خبر آمده بود: این کارگردان درباره مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری های سینمایی که به اشتباه ۲ جمله «مدیران سینمای کودک شعارهایی زیبا و عملکردی زشت دارند! / چرخه معیوب اکران، فقر فیلمنامه و ساختار ضعیف باعث آسیب جدی به سینمای کودک شده است» را از سوی وی منتشر کرده بود، بیان کرد: من کاملاً این گفته را تکذیب می کنم و اتفاقاً انتشار این مطلب را پیگیری کردم اما هنوز از سوی خبرگزاری منتشر کننده مصاحبه تماسی با من گرفته نشده است. به همین دلیل تصمیم دارم علیرغم میل باطنی ام نسبت به اعتماد به رسانه ها و مصاحبه تلفنی، از این به بعد با سایت ها و خبرگزاری هایی که آن ها را نمی شناسم صحبت نکنم و بدون چک کردن مصاحبه ام اجازه انتشار آن را ندهم.

 

 

 

منبع: سینماپرس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار