موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17267
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

کاهش فروش ناشران کودک در نمایشگاه کتاب

با گذشت چند روز از آغاز به کار سی امین دوره از نمایشگاه کتاب تهران، برخی از ناشران حوزه کودک و نوجوان اعتقاد دارند فروش ناشران این حوزه، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
به گزارش کودک پرس، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سی‌امین دوره برگزاری خود، میزبان ناشران مختلف عمومی، آموزشی، دانشگاهی، خارجی و کودک و نوجوان است. برای آگاهی از وضعیت ناشران کودک و نوجوان در این دوره نمایشگاه کتاب، به سراغ انتشاراتی‌ها در این بخش رفتیم.
سعید دوستی غرفه‌دار انتشارات اندیشه و فرهنگ جاویدان گفت: کتاب‌های پرفروش انتشارات اندیشه و فرهنگ جاویدان، آثار مقداد حکیمی با عناوین «چطوری خدا رو ببینم»، «آیا خدا صدام رو می‌شنوه» و «خدا کجاست»، است. میزان فروش این انتشارات، در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نسبت به غرفه‌های دیگر کمتر بود. بارش باران در روزهای گذشته آسیبی به کتاب‌های انتشارات اندیشه و فرهنگ جاویدان وارد نکرد.
تینا موسوی غرفه‌دار نشر ابوعطا گفت: انتشارات ابوعطا با 250 عنوان کتاب در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شد. کتاب «من و مهارت‌های زندگی» ترجمه شیلا خداداد عنوان کتاب پرفروش این انتشارات در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران است. فروش انتشارات ابوعطا در سی‌ا‌مین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بسیار پایین است. بارش باران در روز گذشته آسیبی به کتاب‌های این غرفه وارد نکرد.
مسئول غرفه انتشارات سپهرین گفت: انتشارات سپهرین با 60 عنوان کتاب در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شد. پرفروش‌های این انتشارات، «قصه‌های پروین اعتصامی»، «قصه‌های شاهنامه»، «قصه‌های مادربزرگ و قصه‌های پدربزرگ» است. فروش کتاب در این دوره با سال قبل تفاوت چندانی نکرد. باران دیروز به کتاب‌های این غرفه آسیب زیادی وارد نکرد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار