172632
۰۳ شهریور ۱۳۹۷

آغاز سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک همزمان با عید غدیر

شهردار اصفهان گفت: پایان هفته جاری همزمان با عید سعید غدیر خم سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: با توجه به اینکه از هشتم تا ۱۴ شهریور امسال شهر اصفهان میزبان برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است از مردم دعوت می‌شود تا به تماشای فیلم‌های جشنواره بنشینند و از سینماگران، فیلمسازان و هنرمندان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌تواند شور و نشاط اجتماعی را افزایش دهد، افزود: این جشنواره می‌تواند فضای فرهنگی شهر را تحت تاثیر خود قرار داده و باعث رونق گردشگری شود.

شهردار اصفهان از مردم درخواست کرد: در طول برگزاری این جشنواره به سینماها رفته، دستاوردهای جشنواره را از نزدیک ببینند و فضای اصفهان را فرهنگی و ارزشی کنند.

 

نوروزی با تبریک ایام دهه ولایت گفت: در این ایام فرخنده تندیس «جهان پهلوان تختی» در ایستگاه مترو تختی رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت عید سعید قربان فاز اول خیابان آزادگان واقع در منطقه ١٣ با هزینه‌ای بالغ بر ۷.۵ میلیارد ریال افتتاح شد و در حاشیه این مراسم جشن نشاطستان برای اهالی این منطقه برگزار شد.

 

شهردار اصفهان از راه‌اندازی چهاردهمین فروشگاه کوثر در بلوار شفق خبر داد و افزود: شهرداری تلاش کرده تا مردم از کالاهای با کیفیت بهره‌مند شوند و برای خرید دسترسی آسان‌تری به فروشگاه‌های بزرگ داشته باشند.

 

نوروزی با اشاره به هفته دولت اظهار امیدواری کرد: در این هفته خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های مختلف خدمات انجام شده را به مردم ارایه و معرفی کنند.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار