1714
۲۸ مرداد ۱۳۹۵

برنامه های آخر هفته تلویزیون برای کودکان

تلویزیون برنامه های مختلفی را برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما در روزهای پایانی مرداد ماه برای کودکان در نظر گرفته تا روی آنتن ببرد.

به گزارش کودک پرس

شبکه دو سیما
انیمیشن «سرزمین خواب» به‌ کارگردانی علی لطفی، پنجشنبه 28 مرداد ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود. در خلاصه فیلم آمده است: بزگوش که به جرم دروغ گویی به یک بچه غول تبدیل شده است دچار بی خوابی مزمن می شود و به سرزمین قصه می آید و وارد قصه دخترک قصه گو پرهون می شود و او را به خانه خود در سرزمین غول ها می برد و در قفس می اندازد و مجبورش می کند که برایش قصه تعریف کند پرهون که مطمئن است برادرش دامونو الاغشان نوبر که شاهد ربوده شدن او بوده است برای نجاتش می آیند.

 

شبکه کودک
انیمیشن سینمایی «شنل قرمزی 1» به کارگردانی گری تزوس دال، پنجشنبه 28 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.این فیلم روایت متفاوتی از داستان شنل قرمزی معروف است. داستان با دزدیده شدن دستورات شیرینی‌پزی در جنگل شروع می‌شود و گرگ هم به عنوان خبرنگار در این داستان برای پیدا کردن دستورات به شنل قرمزی و مادربزرگ کمک می‌کند…

فیلم سینمایی «زمین بازی» به کارگردانی مهدی شیخ طادی، پنجشنبه 28 مرداد ماه ساعت 22:00 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. داستان فیلم با بازی علیرضا شیخ الاسلامی، عرفان پورمحمدی، میلاد مرادی نژاد و مهدی فقیه از این قرار است که: پسری به نام امیر حیسن به همراه سه تن از دوستانش به دلیل شیطنت هایی که در هیئت حاج حبیب انجام داده اند جریمه می شوند و اجازه ورود به هیئت را ندارند. در نتیجه آنها تصمیم می گیرند تا …

انیمیشن سینمایی «شنل قرمزی 2» به کارگردانی گری تزوس دال، جمعه 29 مرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه کودک پخش می شود. در این انیمیشن خواهیم دید: گرگ طمعکار باز هم به دنبال خوردن شنل قرمزی و دوستان او است، اما در این میان، هانسل و گرتل دوستان شنل قرمزی، به صورت کاملاً اسرار‌آمیزی ناپدید شده‌اند و حالا شنل قرمزی و دوستانش در پی آن هستند که بتوانند با یافتن سرنخ‌هایی، آنها را نجات بدهند و در حال حاضر هیچکس از آنها خبری ندارد.

فیلم تلویزیونی «دم زری» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، جمعه 29 مرداد ماه ساعت22:00 از شبکه کودک پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «دم زری» آمده است: قاسم در مدرسه امتحان دارد، اما بالای سر تخم مرغ‌ها نشسته تا جوجه‌ها از تخم در بیایند. قاسم با همکلاسی هایش سعید و نادر که او را مسخره می‌کنند، دعوا می‌کند، اما سنگی پرتاب می‌کند که به پای خانم رهگذری بر خورد می کند که تازه وارد روستا شده است، خانم تازه وارد به مدرسه می‌آید. در همین زمان مرضیه و قاسم هم دیر به کلاس می‌رسند، قاسم می‌ترسد که خانم جدید ماجرای سنگ زدن را به معلم مدرسه گفته باشد و …. . سوگل طهماسبی، مرضیه زمانی و زهرا دنکوب در فیلم تلویزیونی «دم زری» ایفای نقش کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار