171185
۲۴ مرداد ۱۳۹۷

دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در کازرون برپا شد

دوره تربیت مربی قرآن کودک با رویکرد «نماز» از سوی مؤسسه قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) کازرون استان فارس برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، دوره تربیت مربی قرآنی کودک با رویکرد نماز به مدت ۷ روز، تا ۲۲ مردادماه، در مؤسسه قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) کازرون استان فارس برگزار شد.
این دوره با حضور بیش از ۲۰ نفر از بانوان و با تدریس مهدی فاضلی مهرآبادی، نويسنده، كارشناس تكنولوژيست آموزشی همراه بود. همچنین در این دوره بر ضرورت آموزش نماز با توجه به اهمیت آن از سنین کودکی، شیوه‌ها و راهکارهای آموزش نماز به کودکان، دعوت خوش کودکان به نماز، حفظ موضوعی، آموزش الفبای قرآنی، کارگاه روخوانی قرآن همراه با شعر و قصه و رنگ آمیزی تأکید شد.

در پایان این دوره از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته شده و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا می‌شود.

این دوره با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان کازرون و با مشارکت تبلیغات اسلامی این شهرستان در مکتب‌الزهرا(س)(هیئت رزمندگان اسلام) این شهرستان برپا شد.

 

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) دارای مجوز از ارشاد است که با مدیریت معصومه گلستان اداره می‌شود. همچنین این مؤسسه در استان فارس، کازرون، خیابان ابوالفضل، کوچه روبروی هنرستان پزشکیان قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار