170955
۲۳ مرداد ۱۳۹۷

۴۵ نوجوان بافقی، اوقات فراغت خود را با قرآن سپری می‌کنند

مسوول اجرای طرح ۴۰ روزه حفظ قرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی بافق گفت: ۴۵ نوجوان این شهرستان، اوقات فراغت خود را با قرآن سپری می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، ‘سجاد مهدی زاده’ اظهار داشت: برای اولین بار این طرح به صورت شبانه روزی در شهر بافق آغاز شد و نوجوانان، اوقات فراغت خود را در کنار کتاب آسمانی قرآن کریم سپری می کنند.
به گفته وی این افراد در بخش برادران و خواهران حضور دارند و طی 40 روز حافظ سه جزء قرآن مجید می شوند.
وی از حمایت ها و همراهی امام جمعه بافق در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد و افزود: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی حمایت های معنوی و تشویقی خوبی برای حضور گسترده قشر جوان در این کلاس ها داشته است.

امام جمعه بافق هم که از برگزاری طرح قرآن آموزی بازدید کرده بود در گفت و گو با ایرنا افزود: به جوانان و نوجوانان بافقی توصیه شده تلاش کنند تا ارتباط آنها باقرآن نزدیک و نزدیکتر شود و کلام الهی را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی قرآن مجید را به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود عنوان کرد و افزود:رهنمودهای قرآن برای زندگی بهتر بشر و نقش انکار ناپذیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و حتی بین المللی انسان دارای اهمیت است.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی بیان کرد: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریفترین بنده خویش محمد ابن عبدالله (صلی‌الله علیه و آله و سلم)نازل فرمود.

بیش از 10 کلاس فوق برنامه ،اعم از کلاس های قرآنی، ورزشی، هنری، فرهنگی، آموزشی، صنایع دستی و شنا، در سطح شهر بافق برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان دایر است.

 

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرقی یزد قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار