170945
۲۳ مرداد ۱۳۹۷

برگزاری نخستین دوره مدرسه تابستانی صنایع دستی در اصفهان

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: در راستای توسعه و ترویج آموزش صنایع دستی و گسترش فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین نوجوانان، مدیریت خلاقیت و فناوری‎های نوین شهرداری اصفهان با همکاری موزه هنرهای معاصر اقدام به برگزاری نخستین دوره مدرسه تابستانی صنایع دستی کرده است.

به گزارش کودک پرس ، محمدحسین قورچانی اظهارکرد: رویداد آموزشی فرهنگی مدرسه تابستانی صنایع دستی با حضور اساتید مجرب و پیشکسوت هنرهای دستی در رشته های قلم‌زنی، میناکاری، قلم‌کاری، کاشی هفت رنگ و سفال‌گری در محل موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به صورت کارگاه‌های آموزشی و به مدت پنج روز از سوم تا هفتم شهریورماه سال جاری میزبان علاقه‌مندان و هنرجویان ۹ الی ۱۵ سال خواهد بود، افزود: بازدید از موزه هنرهای معاصر، کارگاه‌های صنایع دستی در میدان نقش جهان و نشست علمی از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد خواهد بود.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: در پایان نخستین دوره مدرسه تابستانی صنایع دستی، گواهی حضور از طرف مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان به عنوان دبیرخانه شهر خلاق یونسکو به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

 

وی مهلت ثبت نام برای علاقه‌مندان را تا پایان مردادماه سال‌جاری اعلام و خاطرنشان کرد: هنرجویان علاقه‌مند می‌توانند با ثبت نام در تارنمایhttps://eventcenter.ir/summer_school۱۳۹۷ در این مدرسه تابستانی شرکت یا با حضور در مرکز مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان واقع در ارگ جهان‌نما، فاز سه طبقه دوم ثبت نام کنند.

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار