موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17094
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

میزبانی «مل مل» از کودکان شهدای مدافع حرم

ویژه برنامه های ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) امروز و فردا ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت با حضور مهمانان ویژه بخش های متنوعی از جمله مسابقه، نمایش، نماهنگ، مولودی خوانی، اجرای دکلمه و آموزش بازی های محیط زیستی با همکاری کودکان حاضر در استودیو روی آنتن می روند.

به گزارش کودک پرس، برنامه عروسکی «مل مل» به تهیه کنندگی محمود سلامیان به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در دو ویژه برنامه به صورت زنده اجرا می شود.

این ویژه برنامه ها امروز و فردا ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت با حضور مهمانان ویژه بخش های متنوعی از جمله مسابقه، نمایش، نماهنگ، مولودی خوانی، اجرای دکلمه و آموزش بازی های محیط زیستی با همکاری کودکان حاضر در استودیو روی آنتن می روند.

فرزندان شهدای مدافع حرم نیز به مناسبت این روزها در برنامه حضور دارند تا در تعامل با مجری و عروسک برنامه اتفاقات متفاوتی رقم بخورد.

حضور بانشاط و به تصویر کشیدن روحیه امید و استقامت در فرزندان شهدای مدافع حرم به عنوان الگوهای موثر برای عموم مخاطبان کودک سراسر کشور از جمله اهداف این ویژه برنامه ها خواهد بود.

عروسک مل مل پس از حدود ۸ سال از تولدش در رسانه ملی این روزها در شبکه کودک و نوجوان سیما با محوریت حمایت و حفاظت از محیط زیست و زندگی سالم سری جدید برنامه های خود را آغاز کرده است.

این برنامه ترکیبی از شنبه ها تا چهارشنبه ها و از ساعت ۱۶ تا ۱۷ به صورت زنده مهمان خانه های مردم ایران است.

منبع : مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار