170827
۲۳ مرداد ۱۳۹۷

سبقت نابهنگام، جان کودک چهارساله را گرفت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سبقت نابهنگام موجب برخورد یک دستگاه سواری و تریلی در جاده همدان – ساوه شد که درنتیجه آن سه عضو یک خانواده مجروح شدند و یک کودک چهار ساله جان باخت.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: ظهر روز گذشته یک دستگاه سواری ریو در جاده همدان – ساوه اقدام به سبقت نابهنگام از یک دستگاه تریلی کرد و از آنجا که یک دستگاه وسیله نقلیه از مسیر مقابل در حال نزدیک شدن به آنها بود، راننده ریو با عجله و برای جلوگیری از برخورد رخ به رخ، به مسیر اصلی بازگشت.

رئیس پلیس راه همدان ادامه داد: در این هنگام قسمت پهلوی سمت راست سواری ریو با جلوی تریلی برخورد کرد و کودک چهار ساله راننده فوت و زوج جوان به همراه دیگر فرزندش مجروح شدند.
سرهنگ عزیزی تاکید کرد: رانندگان باید هنگام سبقت مسافت و زمان را مد نظر قرار دهند تا از بروز سوانح رخ به رخ پیشگیری کنند.
وی بیان کرد: پس از سبقت برای بازگشت به مسیر اصلی نباید عجله کرد، بلکه پس از دیدن سپر ماشین عقب از داخل آئینه می توان به مسیر اصلی بازگشت.

رئیس پلیس راه همدان توضیح داد: هر چند رانندگان نباید هنگام سبقت عجله کنند اما در صورت قرار گرفتن در تگنا و احتمال بروز سانحه انتظار می رود رانندگان دیگر خودروها با صبر و گذشت مسیر را برای او باز نگهدارند.
گفتنی است؛ 114 تن در سوانح رانندگی همدان در سه ماهه نخست سال 96 جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به 93 تن کاهش یافت.

همچنین یک هزار و 884 تن از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی این استان مجروح شدند که یک هزار و 290 تن از آنها مرد و مابقی زن بودند.

در مجموع در سال 96، حدود 505 تن در سوانح رانندگی درون و برون‌ شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 95 با جان باختن 509 تن ، کاهش یک درصدی را نشان می دهد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار