170726
۲۲ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه میزبان جشنواره فیلم بین‌المللی کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از میزبانی این استان در جشنواره فیلم بین‌‌المللی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌ السلام‌ و المسلمین «رحیم جعفری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: امسال تئاتر مرصاد در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال کرمانشاه میزبان جشنواره فیلم بین‌المللی کودک و نوجوان است که به مدت یک هفته این جشنواره همزمان با سایر استان‌ها در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هفت فیلم ایرانی و پنج فیلم خارجی می‌توانند در این جشنواره بین‌الملی شرکت کنند.

جعفری ادامه داد: مبلغ 10 هزار تومان برای تهیه بلیط فیلم‌ها در نظر گرفته شده است ولی معاونت سینمایی و هنری تا 30 درصد تخفیف در نظر گرفته است و  تقریبا هفت ‌هزار تومان قیمت بها تمام شده بلیط است.

 

وی بیان داشت: اولویت مهم برگزاری این جشنوارها توجه به شهرستان‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی «ریشه و تراشه» و بخش ویژه دوباره زندگی در شهرستان سر پل‌ ذهاب برگزار خواهد شد.

 

جعفری ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های آسیب‌های اجتماعی در محورهای اعتیاد، طلاق و کودکان کار و آسیب‌‌های روانشناختی (خشنوت، افسردگی و …)  که شامل تکدی‌گری و خودکشی و خودسوزی می‌باشد و آسیب‌های نو پدید (ماهواره، فضای مجازی و …) که شامل؛ بی‌خانمان‌ها و سرقت در سه بخش «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» می‌شود به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: بخش ویژه این جشنواره با موضوع «دوباره زندگی» با محوریت زلزله استان کرمانشاه در جشنواره مذکور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شرکت تمام نهادها، فیلم‌سازان و تهیه کنندگان بخش خصوصی در این جشنواره آزاد بوده و این آثار ارسالی نباید در جشنواره دیگری شرکت داده شده باشد.

 

جعفری ادامه داد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 تیر 1397 بوده و زمان آن خاتمه یافته و این جشنواره اواخر مرداد به میزبانی سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار