170105
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

آزار و اذیت جنسی دو دست‌فروش نوجوان/ متهمان در دام پلیس افتادند

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو متهمی خبر داد که با انگیزه آزار و اذیت جنسی اقدام به ربودن دو دست‌فروش نوجوان کرده بودند.

به گزارش کودک پرس ، بیست و نهم تیر ماه امسال دو نوجوان 18 ساله با مراجعه به کلانتری 152 خانی‌آباد به ماموران اعلام کردند که دو سرنشین یک خودرو 206 سفید رنگ به قصد آزار و اذیت جنسی اقدام به ربودن آنها کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدم‌ربایی با انگیزه آزار و اذیت جنسی»، پرونده جهت ادامه رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شکات پرونده (دو نوجوان 18 ساله) پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهارات اولیه عنوان کردند که هر دو نفر دست‌فروش هستند و در زمان مراجعت به خانه مورد ربایش قرار گرفتند؛ این دو نوجوان در توضیحات خود به کارآگاهان گفتند: 30 دقیقه بامداد بیست و نهم تیرماه امسال زمانی‌که در حال جمع کردن بساط دست فروشی خود بودیم، ناگهان یک 206 سفید رنگ با دو سرنشین در مقابل ما توقف کرد و با تهدید چاقو هر دو نفر ما را سوار ماشین کردند. ما را به اتاقکی در پشت بام یک کارگاه در منطقه نعمت‌آباد برده و در آنجا با ضرب و شتم و تهدید چاقو قصد آزار و اذیت داشتند.

 

یکی از شکات پرونده که موفق به فرار از داخل اتاقک داخل کارگاه شده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: سرنشینان 206 با تهدید چاقو و ضرب و شتم قصد آزار و اذیت مرا داشتند؛ در یک لحظه چشمم به جسم تیزی شبیه به چاقو برخورد کرد و متوجه وجود چاقو در زیر فرش داخل اتاقک شدم. به قصد مقاومت و فرار چاقو را برداشته و حمله‌ور شدم؛ چاقو را به سینه یکی از آن دو نفر فرو کردم؛ در حالیکه لباس بر تن نداشتم از داخل اتاقک خارج شده و خودم را به داخل کوچه رساندم؛ در حال کمک خواستن بودم که این دو نفر نیز سوار 206 شده و از محل دور شدند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح روند شناسایی و دستگیری متهمان پرونده گفت: کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل اتاقک به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته کارگاه پرداخته و صحت اظهارات شکات پرونده مورد تأیید قرار گرفت. در ادامه، با شناسایی 206 متعلق به یکی از متهمین به نام بهنام (27 ساله)، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه نعمت‌آباد رفته و اطلاع پیدا کردند که بهنام آخرین بهمراه یکی از دوستانش به نام جعفر (28 ساله) مشاهده شده و پس از آن هر دو نفر مراجعتی به منازل خود نداشتند.

 

با شناسایی تصاویر بهنام و جعفر توسط شکات پرونده، اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد این دو نفر در حال حاضر با یک دستگاه خودرو وانت در محدوده نعمت آباد تردد دارند؛ خودرو وانت همراه با محل دقیق تردد متهمان در منطقه نعمت آباد شناسایی و تحت کنترل نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام روز جمعه دوازدهم مرداد ماه هر دو نفر آنها سوار بر خودرو وانت متعلق به جعفر دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

متهمان در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی و تلاش برای آزار و اذیت شدند اما پس از مواجه حضوری با دو شاکی پرونده و همچنین مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته که آنها را در حال انتقال دو نوجوان به داخل کارگاه نشان می‌داد به ناچار لب به اعتراف گشوده؛ به آدم ربایی دو نوجوان 18 ساله با انگیزه آزار و اذیت آنها اعتراف و عنوان کردند که در آن شب، شرب خمرکرده و در وضعیت روحی و روانی مناسبی قرار نداشتند.

بهنام که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد: زمانی‌که چاقو به سینه‌ام فرو رفت دچار خونریز شدیدی شدم بسیار ترسیده بودم؛ همراه با جعفر سوار ماشین شده و خودمان را به بیمارستان رساندیم. پس از انجام اقدامات درمانی بر روی من اطمینان داشتیم که پلیس به دنبال ماست؛ برای همین از آن زمان فراری بودیم تا نهایتا دستگیر شدیم.

 

علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهمان با قرار قانونی صادره از سوی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

 

 

 

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار