170037
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

کارگاه آموزشی «متین و متینا» در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود

کارگاه‌های مهارت آموزی ویژه دختران و پسران نوجوان در فرهنگ‌سرای امید برپا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ به منظور استفاده از فرصت تابستان و آموزش مهارت‌های تاثیرگذار و زودبازده بین نوجوانان بر آن شده است تا کارگاه‌هایی با عنوان «متین و متینا» و با رویکرد آموزشی و حرفه‌ای برخی مشاغل و به صورت عملیاتی ویژه نوجوانان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار کند.

رشد و بلوغ فکری در نوجوانان درسال‌های اخیر بسیار متغیر بوده و در دسترس بودن خدمات و صنعتی شدن بسیاری از مهارت‌هایی را که می‌بایست در بین نوجوانان فراگیر باشد به فراموشی سپرده شده است.
کارگاه‌های «متین» همان‌گونه که در نامگذاری این کارگاه مشخص شده این دوره مختص نوجوانان پسر بوده و سرفصل‌های آموزشی بر اساس مشاغل این گروه طراحی شده است. این دوره‌ها شامل هشت موضوع حرفه‌ایی از جمله؛ مهارت‌های ارتباطی، آموزش تیراندازی، راه اندازی سرمایش خانگی (سرویس کولر)، لحیم کاری، نقاشی ساختمان، نجاری و آشپزی است که ضمن آموزش اولیه میزان علاقه‌مندی و گرایش نوجوانان در طول برگزاری سنجیده شده و در ادامه روند برگزاری کارگاه هدایت می‌شوند.
کارگاه‌های «متینا» این سری از دوره‌های آموزشی عملی ویژه دختران نوجوانان بوده و براساس علاقه‌مندی‌های ایشان طراحی و اجرا خواهد شد. هفت سرفصل آموزشی که شامل؛ مهارت‌های اولیه ارتباطی، ساخت عروسک، تهیه دسر و تزیین آن ، غذاهای انگشتی، تزئین کیک، خیاطی، گل‌های تزئینی و خلاقیت در مواد بازیافتی برای این کارگاه تعریف شده است که هرکدام تداعی کننده اهداف تعیین شدهای است که به ایجاد مهارت فردی و در نهایت اجتماعی دختران نوجوان منجرخواهد شد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی: بالاتر از میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور شمالی، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام،  فرهنگ‌سرای امید است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 33302589 تماس بگیرید.
منبع: فرهنگ و هنر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار