170016
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

امام جمعه یزد علت مرگ ۲ فوتبالیست در گرجستان را خواستار شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان ، پیگیری علت فوت ۲ فوتبالیست نوجوان یزدی را در گرجستان خواستار شد.

به گزارش کودک پرس ، پایگاه خبری دفتر آیت الله محمدرضا ناصری وی بر ضرورت پیشگیری از وقوع چنین مسائلی در آینده تاکید کرد و افزود: این حادثه سبب ناراحتی مردم شده است.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه مجوزی برای اعزام دانش‌ آموزان به خارج اخذ نشده بود، تصریح کرد: اعزام افراد تحت عنوان اردو ورزشی نبوده و استانداردهای لازم هم برای اعزام رعایت نشده بود.

مسعود شریعتی با تاکید بر اینکه پیش از اعزام این افراد اطلاعاتی در دسترس نبود، بیان کرد: با دریافت خبری در این ارتباط بررسی ها آغاز شد.

وی گفت: دادستانی یزد در حال پیگیری موضوع است تا اطلاعات مناسبی برای تصمیم‌گیری به دست آید.

** دیدار استاندار با خانواده جان باختگان 
همچنین محمود زمانی قمی استاندار یزد سه شنبه شب با خانواده این 2 نوجوان مرحوم دیدار و از آنها دلجویی کرد و گفت: علت حادثه در حال بررسی است.
همچنین خانواده این 2 نوجوان با قدردانی از حضور استاندار و دستور پیگیری موضوع ، بر ضرورت نظارت بر نحوه فعالیت مدارس ورزشی تاکید کردند.
همچنین در پی درگذشت این 2 تن ، علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان دستور رسیدگی ویژه به موضوع از جنبه عمومی جرم را به معاون دادسرا صادر کرد.
32 بازیکن عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر در قالب 2 گروه 20 و 12 نفری همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو، چند روز پیش راهی تفلیس پایتخت گرجستان شدند.

در حاشیه این اردو « محمدحسین ورمزیار» و « امیر محمد کاربخش» غرق شدند که موضوع در حال بررسی است.

استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 22 مدرسه فوتبال و فوتسال دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار