موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
169955
۱۷ مرداد ۱۳۹۷
وزارت آموزش‌ و پرورش در راستای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی انجام می‌دهد؛

اقدام آموزش و پرورش در حمایت از نوشت‌افزار ایرانی

وزارت آموزش‌ و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی اقدام به فراخوان عمومی به منظور بازگشایی نمایشگاه‌هایی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، در راستای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و سیاست‌های ابلاغی دولت، وزارت آموزش‌ و پرورش در نظر دارد با همکاری و مشارکت تمام تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی از 25 مرداد تا 10 شهریور، نمایشگاه برگزار کند.

این اقدام با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در تمام استان‌ها و تعدادی از مناطق آموزش‌ و پرورش و در فضاهای تعیین‌ شده وزارت آموزش‌ و پرورش با همکاری و مشارکت جدی تمام تولیدکنندگان ایرانی، اتاق اصناف کشور، فروشندگان نوشت‌افزار ایرانی و هماهنگی به‌ منظور عرضه مستقیم کالای باکیفیت ایرانی و قیمت مناسب و رقابتی با بازار به‌منظور کاهش هزینه‌های خانواده‌ها و هم‌چنین کمک به تولیدکنندگان ایرانی با هدف رونق اقتصادی در این بخش از صنعت انجام می‌شود.

 

هم‌چنین با توجه به مسئولیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موضوع جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران ساخت و شعار فناوری ایرانی، کسب‌ و کار ایرانی و با هدف حمایت از تولیدات دانش‌بنیان ساخت ایران، وزارت آموزش‌ و پرورش همراه و به‌عنوان عضو کارگروه از تمام دانش‌آموزان، هنرمندان و تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات آموزشی و نوشت‌افزار ایرانی دعوت به عمل می‌آورد که در این برنامه ملی نیز حضور یابند.

از تمام تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی که دارای پروانه تولید و مجوزهای قانونی و بهره‌برداری و فروش نوشت‌افزار ایرانی و استاندارد هستند، تقاضا می‌‌شود که از طریق ارتباط با انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت‌افزار، حضور خودشان را حداکثر تا تاریخ 18 مردادماه در نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اعلام کنند.

 

تلفن روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان 55579992-021-88315868-021، 09120390315

ایمیل: info@tollidtahrir.ir

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار