169452
۱۴ مرداد ۱۳۹۷

مربیان مهد قرآن تربت‌جام، آموزش کار با کودکان را فرا گرفتند

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان تربت جام گفت: دوره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان برای ۷۰ مربی مهدکودک و مهد قرآن‌های تربت‌جام برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام‌ علیرضا اثنی‌عشری، رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان تربت‌جام گفت: دوره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوانان شهرستان به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ستاد نماز جمعه، آموزش‌وپرورش و بهزیستی به مدت ۴ روز در محل مصلای الغدیر تربت‌جام برگزار شد.

رئیس ستاد نماز جمعه تربت‌جام افزود: این دوره آموزشی برای ۷۰ شرکت‌کننده از مربیان مهدکودک شهرستان و با حضور اساتید مجرب دفتر تبلیغات اسلامی استان و شهرستان در محل مصلا الغدیر تربت‌جام به پایان رسید.

اثنی عشری با اشاره به برگزاری این دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان بیان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت کار با کودک و نوجوان از یک‌ طرف و نیز تأکید ایشان بر مهارت‌آموزی مربیان مهد کودک از طرف دیگر، احساس کردیم که باید نسبت به این موضوع، اهتمام و توجه ویژه صورت گیرد.



رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان تربت‌جام با بیان اینکه این دوره طی ۴ روز با ۷۰ شرکت‌کننده برگزار شده، گفت: در این دوره، روش‌های القای مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان، روش‌های جذاب سازی کلاس برای کودکان و نوجوانان و بایسته‌ها و شایسته‌های یک برنامه و اجرای بسیار موفق آموزش داده شد. قالب‌های قصه، شعر، تصویر، بازی با کلمات، راز دایره‌ها، راز گل‌ها، بیان معما‌های آموزشی و اخلاقی و… ازجمله قالب‌هایی بود که برای انتقال آموزه‌های عملی به کودکان و نوجوانان در این دوره‌ها مورد استفاده قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی افزود: روش کلاس داری، روش اردو داری، مسابقات فرهنگی، روانشناسی کودک، خلاقیت، تکنولوژی آموزشی، طراحی، ادبیات شعر، ادبیات قصه، کامپیوتر، کاغذ و برش و… از سرفصل‌های این دوره بود.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار