169328
۱۴ مرداد ۱۳۹۷

فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کودکان فوعه و کفریا

دبیر جنبش مردمی “فراتر از مرزها” از آمادگی این جنبش برای ارسال کمک‌های مردمی برای شیعیان ستمدیده و کودکان نیازمند فوعه و کفریا در سوریه خبر داد.

به گزارش کودک پرس، عاطفه پور حکیمی، دبیر جنبش مردمی فراتر از مرزها گفت: «جنبش “فراتر از مرزها”، باهدف حمایت از کودکان و زنان مظلوم در سراسر جهان با حضور دانشجویان و برخی از فعالان حقوق بشر و حقوق کودکان و حقوق زنان از کشورهای مختلف تشکیل شده است و فعالیت‌های بین‌المللی دارد.»

وی با بیان اینکه سال‌ها به همراه تعدادی از فعالان حقوق کودکان و زنان از کشورهای مختلف به فکر ایجاد تشکلی بودیم که در سراسر جهان از مردم محروم حمایت کنیم، گفت: این ایده، منجر به تشکیل جنبش بین‌اللمللی فراتر از مرزها به همراه برخی از فعالان از کشورهای مختلف شد.

 

 

وی افزود: جنبش از یک سال قبل سه پویش مردمی با زبان‌های مختلف راه‌اندازی کرد. برای مردم فوعه و کفریا که چهار سال توسط تکفیری‌های سوریه محصور بودند پویش #مربای_زردآلو و برای مردم مظلوم میانمار پویش #فریاد_کن و برای مردم یمن که تحت شدیدترین جنایات ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی قرار دارند پویش #دخترم_بثینه را راه‌اندازی کرد و الحمدلله در چندین کشور این پویش‌ها به راه افتاد و کمک‌های مردمی برای این موارد جمع‌آوری و اهدا شد.

 

پورحکیمی ادامه داد: وضعیت فعلی مردم فوعه و کفریا اصلاً مساعد نیست و شدیداً از مشکلات بهداشتی و تغذیه رنج می‌برند و حتی پوشاک مناسبی در گرما و سرما ندارند. وی افزود: وبگاهی به نشانی www.movbeybor.com راه‌اندازی شده تا افراد از سراسر جهان بتوانند با هر زبانی برای کودکان فوعه و کفریا نامه بنویسند که این نامه‌ها در آینده به یک کتاب جهانی تبدیل خواهد شد.این فعال حقوق کودکان گفت: جنبش در یک سال گذشته توانسته به رغم محدودیت‌های فراوان برای کودکان فوعه و کفریا زمانی در زمانی که در حصر بودند بسته‌های بهداشتی، غذایی و شیرخشک تهیه و ارسال کند.

دبیر جنبش فراتر از مرزها با تأکید بر حمایت نخبگان و رسانه‌ها از فراخوان کمک‌های مردمی به فوعه و کفریا تأکید کرد: ما بر حسب وظایف انسانی نه فقط وظایف یک شیعه و مسلمان، باید به فریاد این مردم مظلوم برسیم و باید ۲۰۰۰ بسته غذایی و دارویی تهیه کنیم.

لذا از مردم عزیز که در همه صحنه‌های کمک به هم‌نوعان‌شان حضور دارند درخواست می‌کنیم که کمک‌های نقدی خود را برای مردم فوعه و کفریا به حساب جنبش فراتر از مرزها واریز کنند تا بتوانیم بسته‌های بهداشتی و غذایی تهیه و ارسال کنیم.

 

 

پورحکیمی گفت: مردم می‌توانند از طریق لینک پرداخت الکترونیک https://idpay.ir/movbeybor و شبکه‌های اجتماعی جنبش یا شماره کارت 5022-2910-6743-2037 برای اهداء کمک‌های نقدی خود به مردم فوعه و کفریا استفاده کنند. وی اعلام کرد مردم می‌توانند نشانی‌های جنبش را در پیام‌رسان‌های سروش به نشانی http://Sapp.ir/movbeybor_ir و در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/3690856460C5c97b280fe دنبال کنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار