169196
۱۳ مرداد ۱۳۹۷
با حضور نمایندگان مهاباد؛

برگزاری اولین کارگاه آموزشی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در مهاباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد از برگزاری اولین کارگاه آموزشی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان و دوشنبه‌های کتابخوانی مهدهای کودک‌ باحضور نمایندگان مهاباد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، آقای مرادی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در روزهای هفتم و هشتم مردادماە با حضور اساتید شورای عالی کتاب تهران و داوران لاک پشت پرنده، سرکار خانم ؛ شکوه حاجی نصراللـه،دکتر آقاپور و  آقای مرامی مسئول خانه كتاب  در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی به مدت دو روز برگزار گردید.

وی افزود: شهر مهاباد در سال گذشته در چهارمین جشنواره پایتخت کتاب ایران عنوان شهر خلاق در طرح‌های نوآورانه، مشارکت‌جویانه مردمی و استفاده از ظرفیت‌ و سرمایه‌های فرهنگی را کسب نمود و اینبار قصد دارد با بیش از دوازده باشگاه کتابخوانی که اعلام آمادگی کرده‌اند در سومین دوره جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی شرکت نماید.
مرادی تصریح کرد: به همین مناسبت از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، خانم خاتون کابانی کتابدار کتابخانه مرکزی فجر و شه‌ویار گلابی‌آذر فعال فرهنگی  بعنوان نمایندگان شهرستان راهی اولین دوره کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی شدند. طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و دوشنبه‌های کتابخوانی مهد کودک‌ها طرحی سراسری می‌باشد که به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد کشوری و همچنین دبیرخانه جشنواره‌ی جام باشگاه‌های کتابخوانی به مرحله‌ی اجرا درآمده است.
چنانچه مٶسسات و نهادهای فرهنگی ورزشی هنری شهرستان علاقمند به شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی هستند  جهت آموزش در کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به ستاد اجرایی جام باشگاه‌های کتابخوانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند تا در هفته آینده به کارگاه مربوطه معرفی گردند.
منبع: هاژه
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار