169018
۱۱ مرداد ۱۳۹۷

مخالفت با ازدواج منجر به آتش زدن خانه مادربزرگ شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: مخالفت مادربزرگ با ازدواج نوه اش موجب آتش‌زدن درب منزل توسط این دختر نوجوان شد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه اظهار داشت:چندی پیش یک دختر نوجوان که به علت مرگ پدر و ازدواج مجدد مادر در کنار مادر بزرگ خود زندگی می کرد پس از آشنایی و علاقه مندی به یک پسر موضوع ازدواج با فرد مورد علاقه خود را با مادر بزرگش در میان گذاشت.
رئیس پلیس فتا همدان اضافه کرد: مخالفت مادر بزرگ با این ازدواج، موجب طراحی نقشه ای شوم توسط این دختر 16 ساله و همکاری فرد مورد علاقه اش برای عملی شدن این نقشه شد و از آنجا که این دختر نوجوان از ترس های مادر بزرگش خبر داشت درصدد انجام کاری ترس آور برای جلب رضایت وی با ازدواجش برآمد.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: این دختر با همکاری پسر جوان، شبانه درب خانه مادر بزرگ را که در آن ساعت تنها در خانه به سر می برد آتش زدند تا با ایجاد رعب و وحشت در دل این مادر کهنسال، نیاز به وجود یک مرد در خانه برای پیشگیری از بروز این حوادث و مراقبت از جان و مال آنها را به وی القا کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان گفت: عاملان این آتش سوزی معتقد بودند حتی در صورت بی نتیجه بودن این اقدام در جلب رضایت مادر بزرگ، حداقل آنها با این شیوه انتقام خود را از او گرفته اند.
وی اظهار داشت: این آتش سوزی خسارت چندانی نداشت با این وجود پس از شکایت مادر بزرگ، پرونده ای قضایی تشکیل شد.

سرهنگ سرخوش ادامه داد: با پیگیری های پلیسی و انجام یکسری کارهای فنی این پسر جوان دستگیر و با اعتراف او عامل اصلی طراحی این نقشه هم شناسایی و دستگیر شد.
وی اضافه کرد: شاکی پرونده وقتی از دست داشتن نوه خود در این ماجرا باخبر شد از ادامه شکایت خود صرفنظر کرد.

گفتنی است؛ سال گذشته حدود 80 درصد پرونده های تشکیل شده در کلانتری های این استان به سازش منجر شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار