موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
169009
۱۱ مرداد ۱۳۹۷
فتاحی با اشاره به رونمایی از سیمکارت کودک و نوجوان:

تین‌تاک اقدامی راهگشا برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رونمایی از سیمکارت مختص کودک و نوجوان در نمایشگاه الکامپ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش کودک پرس ، حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رونمایی از سیمکارت مختص کودک و نوجوان در نمایشگاه الکامپ با نام تجاری «تین‌تاک»، گفت: در واقع تین تاک قصد دارد از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نیاز های این رده سنی در فضای مجازی را اغنا کند و خانواده ها با کمال اطمینان اجازه دهند تا فرزندانشان به فضای مجازی ورود کرده و از این سیمکارت استفاده کنند.

حمید فتاحی، رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به رونمایی از سیمکارت کودک و نوجوان بنام «تین تاک»، گفت: یکی از دارندگان پروانه MVNO با نام تجاری تین تاک، از سیمکارت خود با تعریف دسترسی هایی برای رده های سنی مختلف کودک و نوجوان و محتوای مورد نیاز آنها رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه تین تاک در پی آن است تا با روش های ایجابی مخاطرات فضای مجازی را برای کودکان و نوجوانان مدیریت کند، افزود: در واقع تین تاک قصد دارد از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم اورد و همه نیاز های این رده سنی در فضای مجازی را اغنا کند و خانواده ها با کمال اطمینان اجازه دهند تا فرزندانشان به فضای مجازی ورود کرده و از این سیمکارت استفاده کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه با این کار در کنار ایمن سازی فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، زمینه جدید اقتصادی برای بخش خصوصی نیز فراهم می شود، اظهار کرد: تولیدکنندگان محتوا با ارزیابی علایق و سلایق نسل های مختلف و با استفاده از بازخوردهایی که می گیرند، محتوای جدیدی را برای سنین خاص تولید می کنند. ضمن اینکه امکان پیوند خوردن با سیستم های آموزش و پرورش وجود دارد تا برنامه کلاسی، کارنامه، ویدیوهای آموزشی برای فرد در دسترس باشد.

 

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات برای تبیین زیست بوم اینرنت کودک و نوجوان تصریح کرد: بعد از انجام پژوهشهای جامع در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات سند اینترنت کودک و نوجوان تهیه شد و با تعیین مسول اجرایی مراحل پیاده سازی سند در حال انجام است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار