موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
169000
۱۱ مرداد ۱۳۹۷
طبق گزارش رسیده؛

پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان رونمایی شد

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که بخشی از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، طبق گزارش رسیده، پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که قرار است به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شود، با طرحی از مینا سادات حسینی رونمایی شد.

مینا سادات حسینی طراح پوستر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در توضیحاتی درباره طراحی این پوستر گفت: هنگام طراحی این پوستر نوجوانی پویا، سیال و خلاق در جستجوی دنیایی ناشناخته را در نظر داشتم که در خیال خود جستجو و کشف می کند. در واقع این طرح دنیایی آرام، با رنگ آبی آسمان را نشان می دهد و رنگ زرد هم نشان از خلاقیت دارد و آسمان پر ستاره هم راه های کشف نشده دنیای پیش روی نوجوان است.

وی با اشاره به استفاده از المان سی و سه پل در این پوستر خاطرنشان کرد: سی و سه پل اشاره ای به اصفهان به عنوان اولین پایتخت شیعی جهان اسلام دارد. ضمن اینکه اصفهان محل دائمی برگزاری جشنواره کودک بوده و هست و این شهر پر از نشانه های خلاقیت و هنرهای متعدد ایرانیان است. این طرح در قالب فریم فیلم درآمده تا نمادی از بخش فیلم جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان باشد.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود. دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه‌ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال می توانند در این بخش از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

علاقه‌مندان پس از ثبت نام در سایت جشنواره، www.iycs.ir  می توانند به ارسال فیلم‌های تولید شده خود تا تاریخ ۱۸مردادماه به دبیرخانه جشنواره به‌آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره‌ها اقدام کنند. همچنین ثبت ایده فیلم‌نامه در سایت جشنواره تا ۱۰مردادماه، میسر است.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار