168971
۱۱ مرداد ۱۳۹۷
با طراحی هنرمند اصفهانی؛

پوستر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد

ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی‌ويكمين جشنواره بين‌المللی فيلم‌های كودكان و نوجوانان، از طراحی و رونمایی پوستر این دوره از جشنواره که توسط وحيد شريفی هنرمند اصفهانی انجام شده، خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، بنابر اعلام ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان، پوستر این دوره از جشنواره را وحيد شريفي هنرمند اصفهانی طراحی کرده است.
دبیر جشنواره در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ريزي جشنواره بین المللی فيلم‌های كودكان و نوجوانان گفت:کار هیات‌های انتخاب به پایان رسیده و اکثر آثار غیر ایرانی دریافت شده و هیات انتخاب آثار ایرانی نیز تا پایان این هفته کار خود را به پایان می رسانند و تا بیستم مرداد با دریافت نسخه فیلم‌ها، آثار منتخب اعلام می شود.
علیرضا داد با اشاره به اینکه سالن‌های سینما نیز در حال آماده سازی هستند افزود: در روزهای آینده اسامی بزرگداشت‌های این دوره از جشنواره اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستانهای استان نیز آماده برگزاری همزمان این دوره از جشنواره هستند گفت: انجام منطقی و صحیح، قابل دفاع و شفاف هزینه ها و تبدیل هزینه ها به سرمایه فرهنگی و اجتماعی مهمترین رویکرد برای برگزاری این جشنواره است.

شهردار اصفهان هم در اين جلسه با بيان اينكه در برگزاري این جشنواره به كيفي سازي برنامه ها توجه ویژه شده گفت: فعالیت با کیفیت، لزوما به معناي افزايش هزينه ها نيست.
قدرت الله نوروزي انجام فعالیت فرهنگي را از اولويت هاي مديريت شهري دانست و افزود: در شرايط كنوني كشور و اصفهان به دنبال ايجاد شور و نشاط اجتماعي هستيم و برگزاری این جشنواره نیز باید نقش خویش را در رفع نیازهای فرهنگی مخاطبان خصوصا کودکان و خانواده ها ایفا کند.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم هاي کودکان و نوجوانان اصفهان به دبیری علیرضا رضاداد از ۸تا۱۴ شهریورماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار