168937
۱۱ مرداد ۱۳۹۷

رقص چوب، رنگ خون گرفت

پسر نوجوان که در مراسم رقص چوب در یکی از تالارهای عروسی دست به جنایت زده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش کودک پرس ، ساعت یک بامداد 19بهمن 95 به ماموران کلانتری 151 یافتآباد خبر رسید درگیری در جشن عروسی در یکی از تالارهای پذیرایی در بلوار الغدیر جنوبی به خون کشیده شده است. ماموران به تالار مورد نظر رفتند و با جسد خونین پسر 24سالهای به نام کامران روبهرو شدند. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بازجویی از مهمانان جشن عروسی پرداخت.

در بررسیها روشن شد درگیری خونین هنگامی آغاز شد که مهمانان در حیاط مشغول رقص چوب بودند و دعوا میان کامران و دوستانش و پسر نوجوانی به نام حسام و خانواده وی رخ داد.

ماموران پلیس به بررسی فیلم دوربینهای مداربسته تالار پرداخت و حسام را شناسایی و وی را در شهرک ولیعصر تهران بازداشت کردند. به این ترتیب پسر 16ساله بازداشت شد. این متهم هر بار ادعای تازهای مطرح و یکی از مهمانان را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد ولی سرانجام لب به بیان حقیقت گشود و به قتل اعتراف کرد.

متهم 16 ساله دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواستند.

سپس حسام که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود روبهروی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات درگیری گفت: آن شب در جشن عروسی در حال رقص چوب بودیم. همه حلقه زده بودند و مهمانان نوبت به نوبت وارد حلقه میشدند و پایکوبی میکردند. کامران یکباره وارد حلقه شد و میخواست چوب را از یکی از مهمانان بگیرد. به همین خاطر پدرم به او اعتراض کرد و گفت بهتر است اجازه دهد ابتدا بزرگترهای فامیل به پایکوبی بپردازند. ولی کامران عصبانی شد و با مشت به صورت پدرم زد. من که از دیدن این صحنه عصبانی شده بودم وارد دعوا شدم. عمویم هم جلو آمد که کامران ضربهای هم به او زد. همان موقع یکی از دوستان کامران به نام نقی به هواخواهی از کامران با چاقو ضربهای به شانهام زد. همین چاقوکشی باعث شد تا دعوا بالا بگیرد و سایر مهمانان وارد دعوا شوند. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و روی سینه کامران کشیدم. من چاقو را به سینه او فرو نکردم. ضربهای که به کامران زدم کشنده نبود و ممکن است سایر مهمانان او را کشته باشند.

سپس دو نفر از مهمانان جشن عروسی به عنوان شاهد در جایگاه ایستادند و شهادت دادند حسام را هنگامی که با چاقو به سینه کامران زد دیدهاند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

منبع: جام جم آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار