168811
۱۰ مرداد ۱۳۹۷

سوریه صدتایی شد/ نایب قهرمانی بسکتبال نوجوانان ایران در غرب آسیا

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با پیروزی برابر سوریه در جایگاه نایب قهرمانی رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از آن خود کرد.

به گزارش کودک پرس از گرگان، در آخرین دیدار از آخرین روز مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا دو تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان و سوریه از ساعت 13 در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در کوارتر نخست با نتیجه 33 بر 9 سوریه را شکست داد و سوریه با وجود تلا‌های زیاد اما نتوانست در کوارتر دوم نیز امتیازات از دست رفته را جبران کند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه 58 بر 13 به سود ایران به پایان رسید. نوجوانان ملی‌پوش کشورمان در نیمه دوم و کوارتر سوم همچنان برتری خود را حفظ کرده و امتیازات را افزایش دادند و کوارتر سوم با نتیجه 78 بر 20 به پایان رسید و در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان با نتیجه 103 بر 31  پیروز میدان شد.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با کسب این نتیجه پس از لبنان هشت امتیازی که در صدر قرار دارد، با هفت امتیازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت، سوریه با 6 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و اردن و عراق به ترتیب با پنج و چهار امتیاز جایگاه چهارم و پنجم جدول را از آن خود کردند. در این دیدار تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان با ترکیب ابتدایی رضا نظری‌کیا، معین خرسندی، پویا حقی، امیرحسین نصیرایی و پارسا فلاح با هدایت علی آرزومندی به میدان رفت. این رقابت‌ها از شنبه هفته جاری به میزبانی گرگان آغاز شده بود که امروز آخرین رقابت‌های این مسابقات نیز برگزار شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار