168770
۱۰ مرداد ۱۳۹۷

فعالیت ۸۰۰ مهدکودک مجاز در استان تهران

رئیس انجمن صنفی مهد‌های کودک از فعالیت ۸۰۰ مرکز مهدکودک دارای مجوز در استان تهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سید احمدرضا محمدیان رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ها در حال حاضر حدود 800 واحد مهدکودک مجاز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور در استان تهران به کودکان 6 ماه تا پایان 6 سالگی خدمات ارائه می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مبحث آموزش در کودکانی که در دوره پیش از دبستان قرار دارند آموزشی غیررسمی را در برمی گیرد و حرف اول را موضوع پرورش می زند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک خاطرنشان کرد: بسیاری از مراکزی که در حال حاضر به عنوان مهدکودک فعالیت می کنند هیچ مجوزی از سازمان بهزیستی کشور ندارند که خانواده ها باید به این موضوع دقت کنند و کودکان خود را به مراکز مجاز بسپارند.

 

محمدیان یادآور شد: موضوع اطلاع رسانی در خصوص توجه خانواده ها به مهدکودک های مجاز و ثبت نام کودکان در این گونه مراکز، باید به صورت ویژه از طریق سازمان بهزیستی کشور و دیگر دستگاه های مسئول مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر اشتغالزایی در کشور حرف اول را می زند و باید موضوع امنیت شغلی مربیان و همچنین سایر عوامل مسئول در مهدهای کودک توسط دستگاه های مسئول تامین شود.

 

رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک تصریح کرد: مهدهای کودکان به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به شمار می آیند که سهم گسترده ای در مشاکت اجتماعی در مسائل مربوط به حوزه کودکان دارند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار